  • Data: 2016-01-07 09:16:33
    Temat: Re: Nówka szukam
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-07 o 08:59, Lewis pisze:

    > To jeden pies.
    > Ale tak z czystej ciekawości mógłbyś powiedzieć dlaczego upierasz się na
    > 3D?

    Też jestem ciekawy. Jak kupowałem tanie auto, to akurat trafiło się 3d i
    myślałem "ee jakoś to będzie", ale ogólnie to same minusy - kłopotliwe
    wsiadanie do tyłu, trudny dostęp, długie drzwi. Teraz już w życiu bym
    się nie zdecydował, no chyba żebym był pod ścianą, to wiadomo, ale nigdy
    z własnego wyboru :)