  • Data: 2010-02-21 15:33:25
    Temat: Re: Nowinki z PMA
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-21 14:32, dominik wrote:
    > Sonemu za to podkradli już z strony press release:
    (...)

    Ponoć już potwierdzone na PMA:

    A7xx:
    - Body smaller than the A700
    - 2 live view mode as A550
    - Sweep Panorama
    - Video HD

    Mirrorless cameras:
    - Body price under 1000 USD
    - 18-200mm Lens about 900-1000 USD (very expensive but similar price of
    14-140mm Panasonic)
    - 16mm f/2.8 (confirmed)
    - Super SteadyShot in lens

    A7xx w sumie bez niespodzianki dla mnie. Za to to drugie jak ma nie mieć
    stabilizacji w body to chała, bo szkła będa niepotrzebnie duże i o jasnych
    stałkach z IS można zapomnieć. Zostaje tylko wznoszenie modłów do olympusa
    teraz, żeby zrobili któregoś pena z normalnym LCD i AF.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564