eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNowe wyglądające jak stare, ale które...? ;) › Re: Nowe wyglądające jak stare, ale które...? ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nowe wyglądające jak stare, ale które...? ;)
    Date: Thu, 4 Mar 2010 12:19:57 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <hmo50u$2n3$1@news.onet.pl>
    References: <hmipgl$6sc$1@mx1.internetia.pl> <hmk2h2$i45$1@inews.gazeta.pl>
    <hmlb0g$ccc$1@inews.gazeta.pl> <hmlegp$pr2$1@inews.gazeta.pl>
    <hmntis$75j$1@inews.gazeta.pl> <hmnurq$hao$1@news.onet.pl>
    <hmnvov$edv$1@inews.gazeta.pl> <hmo2q1$n74$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Kefir" <k...@r...pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.ikea.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1267701599 2787 192.71.68.101 (4 Mar 2010 11:19:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Mar 2010 11:19:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:618327
    [ ukryj nagłówki ]

    Elou!
    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message
    news:hmo2q1$n74$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jasio pisze:
    >
    >> W trakcie późnyych Polaków rozmów rozmawiałem na temat rozrządów
    >> ostatnio.
    >> I nie doszliśmy do porozumienia jakie są _zalety_ popychaczy w silnikach
    >> V2, poza problematyczną długością łańcuszka czy paska.
    >
    > Popychaczy w sensie ze walek rozrzadu jest w bloku czyli OHV ?
    >
    > Zalet w porownaniu do OHC nie ma.
    > W zamian za brak lancucha ktory sie wyciaga i ktory musi miec napinacz
    > (ktory sie psuje) w OHV masz dlugie szklanki ktore tez potrafia sie
    > przytrzec. OHV ma duzo elementow posuwajacych sie ruchem
    > posuwisto-zwrotnym (nie, zboczency, okreslenie ruchem frykcyjnym nie jest
    > wlasciwe) ktore za sprawa swojej masy ograniczaja maksymalna predkosc
    > obrotowa silnika.
    >
    > A nie, jest jedna zaleta - prowadnice OHV zajebiscie wygladaja w chromie.

    Jest jeszcze pare: nizszy silnik (ten walor wykorzystana np pakujac stary
    naped z Renault 12 znanego takze jaki Dacia 1300 do Renault Twingo) oraz
    znaczne skrocenie czasu pracy walkow nierzadu z ograniczonym smarowaniem,
    tuz po uruchomieniu silnika. Za to obciazenie krzywek, ze wzgledu na
    wspomniane przez Ciebie masy i mocniejsze sprezyny zaworowe ktore dynamike
    tych mas musza kompensowac, jest wieksze, lecz przy nizszych predkosciach
    obrotowych krzywki nie musza byc 'ostre'.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: