  • 1. Data: 2012-01-05 09:17:57
    Temat: Nowe uprawnienia Straży Miejskiej?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Straż Miejska dostała nowe, kolejne uprawnienia, do zatrzymywania kierowców.

    To kolejna służba która możne nasz zatrzymać - która to już z rzędu???

    Rośnie liczba kontrolujących, rośnie liczba fotoradarów i ....rośnie
    liczba wypadków.

    Przypadek?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 2. Data: 2012-01-05 10:00:51
    Temat: Re: Nowe uprawnienia Straży Miejskiej?
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "WW" <> napisał w wiadomości ...

    > Straż Miejska dostała nowe, kolejne uprawnienia, do zatrzymywania
    > kierowców.

    A konkretnie w jakich okolicznościach i na jakiej podstawie?

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 3. Data: 2012-01-05 10:01:44
    Od: "mArek" <m...@v...pl>

    >Straż Miejska dostała nowe, kolejne uprawnienia, do zatrzymywania
    >kierowców.

    Co do innych to się nie wypowiadam, ale jako strażnik miejski mogę
    potwierdzic, że SM bardzo dodatnio pozytywnie wpływa na bezpieczeństwo na
    drogach i nowe uprawnienia jeszcze to ulepszą.

    Marek

  • 4. Data: 2012-01-05 10:12:59
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "mArek" <> napisał w wiadomości ...

    > że SM bardzo dodatnio pozytywnie wpływa na bezpieczeństwo na drogach

    a coś konkretnego poza tym marketingowym bełkotem możesz powiedzieć?

  • 5. Data: 2012-01-05 10:13:32
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 5 Sty, 10:01, "mArek" <m...@v...pl> wrote:

    > Co do innych to si nie wypowiadam, ale jako stra nik miejski mog
    > potwierdzic, e SM bardzo dodatnio pozytywnie wp ywa na bezpiecze stwo na
    > drogach i nowe uprawnienia jeszcze to ulepsz .

    [piatek] dopiero jutro ;)

    WS

  • 6. Data: 2012-01-05 10:13:44
    Temat: Re: Nowe uprawnienia Stra?y Miejskiej?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-01-05 10:01, mArek pisze:
    jako stra?nik miejski mog?
    > potwierdzic, ?e SM bardzo dodatnio pozytywnie wp?ywa
    Drogi Marku.
    Twoje bardzo "dodatnio pozytywnie" przypomniało mi kawał o milicjantach:

    ""Kapitan zrobił zebranie i mówi do podwładnych
    Nie używajcie słów, których znaczenia nie rozumiecie, bo się z was
    społeczeństwo śmieje.
    Na to podnosi rękę sierżant i pyta:
    Panie kapitanie, czy to alibi, to do mnie było?""

    Tu chodzi o kasę i o statystyki, a tzw. bezpieczeństwo jest jedynie przy
    okazji. Dokładnie tak samo jest np. z górnikami - kopią węgiel, żeby go
    sprzedać i zarobić, a nie żeby obywatele mieli ciepło w domach.

    - -
    Jacek

  • 7. Data: 2012-01-05 10:23:41
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 5 Sty, 10:13, Jacek <n...@g...com> wrote:
    >Dokładnie tak samo jest np. z górnikami - kopią węgiel, żeby go
    > sprzedać i zarobić, a nie żeby obywatele mieli ciepło w domach.

    przyklad troche nietrafiony - gornicy nie kopia wegla, zeby zarobic,
    tylko zeby kopac ;)

    WS

  • 8. Data: 2012-01-05 10:24:51
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ...jako strażnik miejski mogę
    > potwierdzic, że SM bardzo dodatnio pozytywnie wpływa na
    > bezpieczeństwo na
    > drogach

    Żartujesz czy naprawdę w to wierzysz? ;-) Sorry, ale jedyną
    ingerencją SM w ruch jaką widzę każdego dnia jest zakładanie
    blokad na koła i stawianie cywilnego auta z FR w środku.
    Oczywiście nie stawia się go tam gdzie jest naprawdę
    niebezpiecznie, ale tam gdzie łatwo o zarobek. Ta opcja
    ostanimi miesiącami się ukróciła z przyczyn prawnych :-).

    > ...i nowe uprawnienia jeszcze to ulepszą.

    O kurde, a to niby jak?

  • 9. Data: 2012-01-05 10:25:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 05 Jan 2012 10:01:44 +0100 osobnik zwany mArek
    wystukał:

    > Co do innych to sie nie wypowiadam, ale jako stra?nik miejski moge
    > potwierdzic, ?e SM bardzo dodatnio pozytywnie wp?ywa na bezpieczenstwo
    > na drogach i nowe uprawnienia jeszcze to ulepsz?.
    >
    > Marek

    kolina, wiedziałem, że w SM zatrudniają idiotów ale aż takich jak ty?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2012-01-05 10:44:12
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-01-05 10:24, Robert_J pisze:
    > Ta
    > opcja ostanimi miesiącami się ukróciła z przyczyn prawnych :-).

    Na postawienie przenośnego fotoradaru SM musi mieć decyzje komendanta.
    Szczegółowe zasady kontroli ruchu drogowego zostały określone w
    rozporządzeniu do ustawy. Zgodnie z nimi miejsce, w którym ustawia się
    straż z fotoradarem, musi być poprzedzone znakiem D-51, czyli niebieską
    tablicą informującą o prowadzonej kontroli prędkości. Teraz przepisy
    regulujące zasady stawiania tego znaku określają, że strażnicy muszą pod
    takim znakiem D-51 na białej tabliczce podać odcinek drogi, na którym
    kierowcy mogą spodziewać się funkcjonariuszy uzbrojonych w fototradar.
    Jeżeli jest to odcinek drogi o odległości mniejszej niż 1000 metrów,
    odległość podaje się z dokładnością do 100 metrów. W przypadku gdy
    kontrolowany odcinek jest dłuższy, odległość podaje się z dokładnością
    do 0,1 km.

    Brak któregokolwiek z tych warunków daje podstawy do odmowy mandatu i
    wygranej w sądzie.