  • 61. Data: 2017-04-09 12:58:25
    Temat: Re: Nowe ubezpieczenie OC
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 12:37, sirapacz pisze:

    > to czemu masz takie wściekle wysokie składki a ja tak niskie? miałeś
    > więcej niż jednego dzwona? to i tak różnica tylko 10% AFAIK - nie
    > tracisz wszystkich zniżek od razu.
    > Może masz jakiś pechowy furak? Kup coś, czym jeźdżą kapelusze :)

    Tego właśnie nie wiem. Może kod pocztowy, może przebieg auta,
    może brak małych dzieci, może prowadzenie DG, choć auto nie jest z nią
    związane.
    Z mojego OC przez 20 lat posiadania polisy była tylko ta jedna szkoda
    w maju 2016.

    Jak wpisałem, że nie było szkód w ogóle, to z LINK4 mam ofertę niższą o
    500zł
    niż w pierwszym ruchu ale niektóre wyszukiwarki mówią, że jest
    niezgodność danych w UFG i pobierają aktualne dane. Nie wiem kiedy ta
    szkoda wisi na moim koncie, bo była na styku. Klepnąłem kilka telefonów
    do doradców i zobaczymy co zaproponują.

  • 62. Data: 2017-04-09 13:02:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-09 o 12:58, cef pisze:

> [...]
    > niezgodność danych w UFG i pobierają aktualne dane. Nie wiem kiedy ta
    > szkoda wisi na moim koncie, bo była na styku. Klepnąłem kilka telefonów

    Aha. Czyli kilku niezależnie ma robić robotę, za którą nic nie dostaną,
    albo dostaną może ze 20-50zł brutto. Na takich klientów jak ty się mówi,
    że "szukają zająca", który za nich będzie skakał :) Oczywiście nie licz
    na jakiś wysiłek ze strony tych doradców, OC to najmniej dochodowe
    ubezpieczenie dla nich, a pracy jest przy tym dużo (jeśli by chcieć
    porównać naprawdę w wielu ubezpieczalniach, to godzina najmarniej).

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2017-04-09 13:02:40
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > tracisz wszystkich zniżek od razu.
    > Może masz jakiś pechowy furak? Kup coś, czym jeźdżą kapelusze :)

    Tak, tak - bo paskiem to dresiarze jeżdżą i zapierd....
    to i szkody się same robią ;-)

  • 64. Data: 2017-04-09 13:10:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 13:02, Liwiusz pisze:

> [...]
    > ubezpieczenie dla nich, a pracy jest przy tym dużo (jeśli by chcieć
    > porównać naprawdę w wielu ubezpieczalniach, to godzina najmarniej).

    No pewnie. Chodzi mi o to, że jak podawałem jakie szkody, to i tak mówiły
    mi niektóre wyszukiwarki, że jest niezgodność.
    Szkoda była w ostatni dzień ważności polisy i już była wygenerowana polisa
    za kolejny rok z pełną zniżką. Czyli nie miałem jak gdyby uwzględnionej
    zwyżki
    w polisie na ten rok. Nie szukam żadnego zająca, tylko miałem polisę za
    ok 700zł
    (uważam, że wcale nie tanią) i nawet jeśli utraciłem 10% zniżki
    i ogólnie polisy podrożały o 30%, to powinny oferty oscylować wokół
    1000-1100zł
    a nie zaczynać się od 2000zł.
    Gdyby przysłali mi kontynuacji 1000-1200zł uznałbym to za normę i nawet
    bym sobie głowy nie zawracał klikaniem w rankomaty, bo zawsze mbankowe
    OC było najtańsze na rynku.

  • 65. Data: 2017-04-09 13:14:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-09 o 13:10, cef pisze:

> [...]
    > Gdyby przysłali mi kontynuacji 1000-1200zł uznałbym to za normę i nawet
    > bym sobie głowy nie zawracał klikaniem w rankomaty, bo zawsze mbankowe

    Chodzi mi o to, że zatrudniłeś do tego celu kilku doradców, a w
    najlepszym przypadku weźmiesz tylko od jednego - czyli kilku pozostałych
    wykona tę samą robotę za darmo i bezcelowo.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2017-04-09 13:24:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 13:14, Liwiusz pisze:

    > Chodzi mi o to, że zatrudniłeś do tego celu kilku doradców, a w
    > najlepszym przypadku weźmiesz tylko od jednego - czyli kilku pozostałych
    > wykona tę samą robotę za darmo i bezcelowo.

    Była opcja, że w celu poznania wartości ubezpieczenia od tych firm muszę
    kliknąć.
    Wynik w wyszukiwarce był tylko umiejscowiony wg wartości w drabince.
    Czyli sami się prosili, żeby kontaktować się z doradcą.
    Jeśli na pierwszym miejscu wyświetla się AVIVA, ale nie wiem jaka
    jest wartość polisy, to żeby decydować muszę wiedzieć czy oferują
    złotówkę mniej czy 300zł mniej. Dalej uważasz, że kogoś wykorzystuję?

    Co więcej byłem kiedyś klientem AVIVY (miałem tam OC i AC), więc
    jest to odzyskanie klienta. Ja bym dał stawkę preferencyjną takiemu
    klientowi, który chce wrócić. Do tego klient małoszkodowy i
    statystycznie też teraz z mniejsza szansą :-)

  • 67. Data: 2017-04-09 13:41:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Chodzi mi o to, że zatrudniłeś do tego celu kilku doradców, a w
    > najlepszym przypadku weźmiesz tylko od jednego - czyli kilku pozostałych
    > wykona tę samą robotę za darmo i bezcelowo.

    i ten ktory zrobi to lepiej (czytaj: znajdzie taniej) zdobedfzie klienta.
    tak samo jak z przetargami. 10 firm poswieci kilkadziesiat rh na
    stworzenie ofert a i tak wygra jeden oferent:)

  • 68. Data: 2017-04-09 13:42:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Kup coś, czym jeźdżą kapelusze :)

    > Tak, tak - bo paskiem to dresiarze jeżdżą i zapierd....
    > to i szkody się same robią ;-)

    nie dresiarze a janusze;) widac auto popularne wsrod niemot;)

  • 70. Data: 2017-04-09 16:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

> [...]
    > tracisz wszystkich zniżek od razu.
    > Może masz jakiś pechowy furak? Kup coś, czym jeźdżą kapelusze :)

    Przestańcie się łudzić ze sa jakies znizki, jakies 10% etc.
    Nie ma.
    Ja w tym roku dostałem wznowienie ze składki 300zł na 1300 i to z
    informacją ze nadal mam 70% znizki.
    Oczywiście zadnego dzwona nie było.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 69. Data: 2017-04-09 16:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > ubezpieczenie dla nich, a pracy jest przy tym dużo (jeśli by chcieć
    > porównać naprawdę w wielu ubezpieczalniach, to godzina najmarniej).

    Klient nie powinien pytać o cene tylko braćw ciemno :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej