    Subject: Re: Nowe ubezpieczenie OC
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 9 Apr 2017 13:24:16 +0200

    W dniu 2017-04-09 o 13:14, Liwiusz pisze:

    > Chodzi mi o to, że zatrudniłeś do tego celu kilku doradców, a w
    > najlepszym przypadku weźmiesz tylko od jednego - czyli kilku pozostałych
    > wykona tę samą robotę za darmo i bezcelowo.

    Była opcja, że w celu poznania wartości ubezpieczenia od tych firm muszę
    kliknąć.
    Wynik w wyszukiwarce był tylko umiejscowiony wg wartości w drabince.
    Czyli sami się prosili, żeby kontaktować się z doradcą.
    Jeśli na pierwszym miejscu wyświetla się AVIVA, ale nie wiem jaka
    jest wartość polisy, to żeby decydować muszę wiedzieć czy oferują
    złotówkę mniej czy 300zł mniej. Dalej uważasz, że kogoś wykorzystuję?

    Co więcej byłem kiedyś klientem AVIVY (miałem tam OC i AC), więc
    jest to odzyskanie klienta. Ja bym dał stawkę preferencyjną takiemu
    klientowi, który chce wrócić. Do tego klient małoszkodowy i
    statystycznie też teraz z mniejsza szansą :-)