  • Data: 2017-04-08 23:36:42
    Temat: Re: Nowe ubezpieczenie OC
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-08 o 20:03, sirapacz pisze:

    > Skromnie masz. U mnie doblo 1.9 2007 -60% z ok 430pln na 489pln AXA
    > proponuje przez ich direct. Link4 proponuje mi przedłużenie ok 664pln za
    > oc z jakimś smartcasco które mi powiewa.
    > W poniedziałek dzwonię negocjować:)
    >

    > hint: zobacz inną wersję tego samego samochodu (wyposażenia)

    To już testowałem, bo nigdy nie wiem jaki typ wybrać.
    Ponad stówkę można ugrać deklarując mniejszy przebieg roczny
    (ja jeżdżę ok 20 tys i tyle deklaruję), nie ma innych kierowców,
    prawko od tak dawna, że w niektórych kalkulatorach nie wyświetla się ten
    rok,
    bo obliczają to od daty urodzenia i mechanizmy nie wiedzą, że kiedyś
    mogłem zrobić mając 16 lat :-)