  • Data: 2017-04-09 13:10:35
    Temat: Re: Nowe ubezpieczenie OC
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-09 o 13:02, Liwiusz pisze:

    > Aha. Czyli kilku niezależnie ma robić robotę, za którą nic nie dostaną,
    > albo dostaną może ze 20-50zł brutto. Na takich klientów jak ty się mówi,
    > że "szukają zająca", który za nich będzie skakał :) Oczywiście nie licz
    > na jakiś wysiłek ze strony tych doradców, OC to najmniej dochodowe
    > ubezpieczenie dla nich, a pracy jest przy tym dużo (jeśli by chcieć
    > porównać naprawdę w wielu ubezpieczalniach, to godzina najmarniej).

    No pewnie. Chodzi mi o to, że jak podawałem jakie szkody, to i tak mówiły
    mi niektóre wyszukiwarki, że jest niezgodność.
    Szkoda była w ostatni dzień ważności polisy i już była wygenerowana polisa
    za kolejny rok z pełną zniżką. Czyli nie miałem jak gdyby uwzględnionej
    zwyżki
    w polisie na ten rok. Nie szukam żadnego zająca, tylko miałem polisę za
    ok 700zł
    (uważam, że wcale nie tanią) i nawet jeśli utraciłem 10% zniżki
    i ogólnie polisy podrożały o 30%, to powinny oferty oscylować wokół
    1000-1100zł
    a nie zaczynać się od 2000zł.
    Gdyby przysłali mi kontynuacji 1000-1200zł uznałbym to za normę i nawet
    bym sobie głowy nie zawracał klikaniem w rankomaty, bo zawsze mbankowe
    OC było najtańsze na rynku.