  • Data: 2012-10-20 00:00:50
    Temat: Re: Nowe trendy w chłodzeniu PC ;)
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal" <u...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:k5seci$ib6$1@mx1.internetia.pl...

    > Zakładając nawet że tak jest (a nie pcha nagrzane powietrze do środka)
    > - jakieś zalety takiego układu w stosunku do typowego pchania przez finy).
    > Testów nie robiłem (dlatego pytam), ale coś mi się wydaje że pogarsza się
    > przez takie zaciąganie stopień chłodzenia sekcji zasilania CPU owiewanego
    > przedmuchiwanym powietrzem przy układzie klasycznym - większość radiatorów
    > tego typu ma nawet specjalnie odgięte do dołu najniższe finy)- mylę się?

    Ja znam ten radiator z założonymi dwoma wentylatorami, jeden wdmuchuje,
    drugi ssie. Tutaj chłopcom zabrakło miejsca na drugi, bo pamięci
    przeszkadzają. Sekcja zasilania siedzi dokładnie w strumieniu powietrza
    między CPU a wentylatorem zewnętrznym. W tym konkretnym kompie obawiał był
    sie raczej przegrzewania Chipsatzu, bo jest całkiem poza "obiegiem"
    powietrza, a nawet dotaje gorącym powietrzen z GraKa.