  • Data: 2012-10-19 22:44:03
    Temat: Re: Nowe trendy w chłodzeniu PC ;)
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-19 21:49, Andy Niwinski pisze:

    > Nic nie jest odwrócone, wentylator na radiatorze CPU "ssie" powietrze
    > podając je na wentylator obudowy.

    Zakładając nawet że tak jest (a nie pcha nagrzane powietrze do środka)
    - jakieś zalety takiego układu w stosunku do typowego pchania przez
    finy). Testów nie robiłem (dlatego pytam), ale coś mi się wydaje że
    pogarsza się przez takie zaciąganie stopień chłodzenia sekcji zasilania
    CPU owiewanego przedmuchiwanym powietrzem przy układzie klasycznym -
    większość radiatorów tego typu ma nawet specjalnie odgięte do dołu
    najniższe finy)- mylę się?

    --
    /MB