    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
    Date: Thu, 24 Jan 2013 12:55:34 +0100

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup

    >Tu prawdę mówiąc strzelałem :)
    >Ale na zdjęciu był próg to stawiałem na próg.

    Na innym zdjeciu, tzn filmie, jest samochod jadacy srodkowym pasem, a
    pytaja czy nalezy zjechac na prawy, wiec to tak nie dziala .... i nie
    powinno dzialac :-)

    >Lampka od wody, ale gdybym miał się zatrzymywać za każdym razem, to
    >żadnego
    >rajdu bym nie wygrał Cinquecento :)
    >Ale jeden kolega cisnął dalej, okazało się że najsłabszy element
    >układu
    >chłodzenia to był króciec przy nagrzewnicy, a zalanie wrzącym
    >glikolem nie
    >było miłe (nowy telefon nie przeżył).

    W kazdym badz razie - stanac i wylaczyc silnik ... nie zawsze madre.
    Stanac i nie wylaczac silnika - generalnie glupie,
    zwolnic ... jak sie jechalo z pedalem w podlodze po plaskiej
    autostradzie to owszem - zwolnic, ale jak np pod gorke, to nie pomoze,
    najlepiej zawrocic :-)

    >Eeee... ciągle mówią o tych 4 minutach jako czasie w którym trzeba
    >rozpocząć reanimację żeby wymusić krążenie właśnie żeby mózg nie
    >umarł.
    >A potem to już reanimować można długo, bo krążenie się podtrzymuje.

    A jak ktos opatrznie zrozumie i po 4 minutach reanimacje przerwie, bo
    skoro zmiany zaszly to juz nie ma sensu ?
    To nie jest edukacyjne ani pro-bezpieczne :-)

    J.