-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news1.cyf-kr.edu.pl!news.nas
k.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kdmttt$b83$1@news.task.gda.pl> <kdofjm$ku9$1@news.task.gda.pl>
<50ffee20$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@4...net>
In-Reply-To: <i...@4...net>
Subject: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
Date: Thu, 24 Jan 2013 12:55:34 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 51
Message-ID: <51012138$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.153.152
X-Trace: 1359028536 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26690 83.10.153.152:52710
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2480767
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
>> 27) prog zwalniajacy ... no tak, nie znamy obowiazujacych znakow, z
>> jednym garbem prog, z dwoma garbami nierownosc.
>Tu prawdę mówiąc strzelałem :)
>Ale na zdjęciu był próg to stawiałem na próg.
Na innym zdjeciu, tzn filmie, jest samochod jadacy srodkowym pasem, a
pytaja czy nalezy zjechac na prawy, wiec to tak nie dziala .... i nie
powinno dzialac :-)
>> 29) Po zaświeceniu się w czasie jazdy tej lampki kontrolnej
>> kierujący
>> samochodem osobowym powinien:
>> ... przyjalem ze to chodzi o temperature wody ...
>Lampka od wody, ale gdybym miał się zatrzymywać za każdym razem, to
>żadnego
>rajdu bym nie wygrał Cinquecento :)
>Ale jeden kolega cisnął dalej, okazało się że najsłabszy element
>układu
>chłodzenia to był króciec przy nagrzewnicy, a zalanie wrzącym
>glikolem nie
>było miłe (nowy telefon nie przeżył).
W kazdym badz razie - stanac i wylaczyc silnik ... nie zawsze madre.
Stanac i nie wylaczac silnika - generalnie glupie,
zwolnic ... jak sie jechalo z pedalem w podlodze po plaskiej
autostradzie to owszem - zwolnic, ale jak np pod gorke, to nie pomoze,
najlepiej zawrocic :-)
>> 31) Na skutek nagłego zatrzymania krążenia dochodzi do
>> nieodwracalnych
>> zmian w centralnym układzie nerwowym po:
>> no niby wiem ze minuta za malo, 4 minuty tak w sam raz, ale
>> znane sa przypadki i dluzsze.
>> a reanimowac kaza dluzej, to moze te 10 minut jest zgodne ze
>> stanem nauki 2013 ?
>Eeee... ciągle mówią o tych 4 minutach jako czasie w którym trzeba
>rozpocząć reanimację żeby wymusić krążenie właśnie żeby mózg nie
>umarł.
>A potem to już reanimować można długo, bo krążenie się podtrzymuje.
A jak ktos opatrznie zrozumie i po 4 minutach reanimacje przerwie, bo
skoro zmiany zaszly to juz nie ma sensu ?
To nie jest edukacyjne ani pro-bezpieczne :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.13 13:22 Dominik & Co
- 24.01.13 08:54 huri_khan
- 24.01.13 14:18 PH
- 24.01.13 14:51 ddddddd
- 24.01.13 14:54 Budzik
- 24.01.13 14:59 Marcin N
- 24.01.13 15:15 J.F
- 24.01.13 16:31 Marek Dyjor
- 24.01.13 16:32 Marek Dyjor
- 24.01.13 16:33 Marek Dyjor
- 24.01.13 16:37 Marek Dyjor
- 24.01.13 16:39 Marek Dyjor
- 24.01.13 17:03 ddddddd
- 24.01.13 17:07 ddddddd
- 24.01.13 17:51 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=