-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe tarcze a konieczne toczenie
Date: Thu, 4 Sep 2014 01:31:47 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 29
Message-ID: <lu89gb$fst$1@mx1.internetia.pl>
References: <lu6mkm$ck0$1@node2.news.atman.pl>
<540788ce$0$26836$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1409788235 16285 78.10.177.126 (3 Sep 2014 23:50:35 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Sep 2014 23:50:35 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <540788ce$0$26836$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2543362
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>
>
>> Możliwe to że tarcze się tak ciągle wichrują? Poprzednie fabryczne
>> starczyły na prawie 100 kkm.
>
> Po wymianie klocków/tarcz zawsze trzeba je dotrzeć.
> Instrukcja mówi o jeździe 200-300km bez mocnego hamowania żeby klocek
> ułożył się z tarczą.
>
> Wielu ludzi tuż po wyjechaniu z warsztatu na nowym klocku pierwsze co
> robią, to gaz do dechy i awaryjne hamowanie żeby sprawdzić czy wszystko w
> porządku.
> W tym momencie klocek dotyka tarczy nierówno, w skrajnym wypadku nawet w
> jednym punkcie, powodując powstanie na tarczy prążka ogromnej temperatury
> i uszkodzenie jej które wyjdzie niekoniecznie od razu, a właśnie z
> opóźnieniem.
W jaki niby sposób okrężne uszkodzenie tarczy miałoby przełożyć się na
zwichrowanie ?
> ...
> Odpowiednio zamontowane i dotarte tarcze nie powinny skrzywić się nigdy,
> nawet jak je będziesz grzał do 600C, a potem gasił w kałużach.
O to to. Tzn ja nie sądzę by w kałużach się nie mogły skrzywić, ale jednak
trochę pecha trzeba mieć by tak się stało.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.09.14 01:43 Tomasz Pyra
- 04.09.14 07:31 Marek
- 04.09.14 07:47 dddddddd
- 04.09.14 10:44 Tomasz Pyra
- 04.09.14 12:41 dddddddd
- 04.09.14 22:57 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 04.09.14 23:22 Czarny Rudy Żyd Chińczyk
- 14.09.14 10:36 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=