-
X-Received: by 10.140.89.232 with SMTP id v95mr6296qgd.34.1409785035477; Wed, 03 Sep
2014 15:57:15 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.89.232 with SMTP id v95mr6296qgd.34.1409785035477; Wed, 03 Sep
2014 15:57:15 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!r2no13869706igi.0!news-ou
t.google.com!q8ni1qal.1!nntp.google.com!dc16no962505qab.1!postnews.google.com!g
legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 3 Sep 2014 15:57:15 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <540788ce$0$26836$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.1.30;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.174.1.30
References: <lu6mkm$ck0$1@node2.news.atman.pl>
<540788ce$0$26836$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Nowe tarcze a konieczne toczenie
From: k...@g...com
Injection-Date: Wed, 03 Sep 2014 22:57:15 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 94
X-Received-Bytes: 4166
X-Received-Body-CRC: 1363941025
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2543359
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 3 września 2014 23:31:57 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
> W dniu 2014-09-03 11:22, Ergie pisze:
>
>
>
> > Mo�liwe to �e tarcze si� tak ci�gle wichruj�? Poprzednie fabryczne
>
> > starczy�y na prawie 100 kkm.
>
>
>
> Po wymianie klock�w/tarcz zawsze trzeba je dotrze�.
>
> Instrukcja m�wi o je�dzie 200-300km bez mocnego hamowania �eby klocek
>
> u�o�y� si� z tarcz�.
>
>
>
> Wielu ludzi tuďż˝ po wyjechaniu z warsztatu na nowym klocku pierwsze co
>
> robi�, to gaz do dechy i awaryjne hamowanie �eby sprawdzi� czy wszystko
>
> w porz�dku.
>
> W tym momencie klocek dotyka tarczy nier�wno, w skrajnym wypadku nawet w
>
> jednym punkcie, powoduj�c powstanie na tarczy pr��ka ogromnej
>
> temperatury i uszkodzenie jej kt�re wyjdzie niekoniecznie od razu, a
>
> w�a�nie z op�nieniem.
>
>
>
> Inny przypadek to krzywy montaďż˝ tarcz (z powodu nieoczyszczenia
>
> powierzchni, lub jakiďż˝ krzywizn).
>
> Dlatego po zamontowaniu tarcze nale�y skr�ci� bez felg (zamiast felgi
>
> mo�na za�o�y� dystans), a nast�pnie wska�nikiem zegarowym sprawdzi�
>
> bicie tarcz.
>
>
>
> Odpowiednio zamontowane i dotarte tarcze nie powinny skrzywiďż˝ siďż˝ nigdy,
>
> nawet jak je b�dziesz grza� do 600C, a potem gasi� w ka�u�ach.
>
> Je�d�� na raczej tanich tarczach (zwyk�e Bosch/Ate/Zimmerman) i pomimo
>
> �e traktuj� je raczej bez lito�ci, jeszcze nic mi si� nie pokrzywi�o:
>
> http://tinyurl.com/tarcze
>
>
>
> > Ps. A je�li trzeba wymieni� to jakie warto kupi� by nie mie� takich
>
> > niespodzianek. Nie musza by� najta�sze, ale te� nie potrzeba rajdowych -
>
> > ot po prostu solidne by mie� k�opot z g�owy na nast�pnych 10 lat.
>
>
>
> Jak pisa�em wy�ej, ja kupuj� zwyk�e, g�adkie tarcze Bosch/Ate/Zimmerman,
>
> ludzie teďż˝ nie narzekajďż˝ na TRW, Brembo, Ferodo.
>
> Jednym s�owem - cokolwiek byle jakiej� firmy.
Weź przestań pierdolić. Pierdolić znaczyło kiedyś opowiadać głupoty, zmyślać. Pewno
ta instrukcja i inne równie głupie powstała na jakimś portalu dla motoryzacyjnych
idiotów.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.09.14 01:22 Tomasz Pyra
- 04.09.14 01:26 Tomasz Pyra
- 04.09.14 01:31 John Kołalsky
- 04.09.14 01:43 Tomasz Pyra
- 04.09.14 07:31 Marek
- 04.09.14 07:47 dddddddd
- 04.09.14 10:44 Tomasz Pyra
- 04.09.14 12:41 dddddddd
- 04.09.14 22:57 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 04.09.14 23:22 Czarny Rudy Żyd Chińczyk
- 14.09.14 10:36 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=