  • 71. Data: 2011-09-05 18:13:50
    Temat: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-05 19:51, atm pisze:

> [...]
    1119046.html

    > Pupa blada, nadal gubi energie. Zastanowcie sie dwa razy i poszukajcie
    > info w sieci zanim kupicie hi-endowe urzadzenie wszystkomajace.

    podtrzymuje pytanie: czy sprawdziles z powerboxem ?
    (podalem, ze niektore powerboxy maja przelacznik podbicia napiecia - moj
    ma i pisze wprost, ze do z powodu niektorych smartfonow)
    Co nie zmienia faktu, ze w aucie bedziesz nadal w .... d...pie z tym
    ladowaniem. Pozostaje jeszcze kwestia pytania, czy masz oryginalna
    ladowarke samochodowa samsunga, bo za tym tez moze kryc sie Twoj problem.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 72. Data: 2011-09-05 18:25:04
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > ladowaniem. Pozostaje jeszcze kwestia pytania, czy masz oryginalna
    > ladowarke samochodowa samsunga, bo za tym tez moze kryc sie Twoj problem.

    Powerbox jest za drogi, zeby kupic tylko do testow. Obecnie mam juz 5-6
    roznych ladowarek kupionych pod katem tego SGS2, lacznie z dwiema
    oryginalnymi Samsunga. Przypuszczam, ze rozwiazanie zaproponowane przez
    ToMasza bodazje (przetwornica do 220V) rozwiazaloby problem, tyle ze
    jest dosc duze i czesc biegow by nie wchodzila. Poza tym, gdybym w
    ciemnej piwnicy wystrugal sobie z jednego kawalka drewna smartfona,
    moglbym kombinowac z roznymi zlozonymi patentami. Tutaj oczekiwalbym
    znacznie wicej. Samsung drugi raz mnie rozczarowal z nawigacja.
    Trzeciego juz raczej nie bedzie.

  • 73. Data: 2011-09-05 19:03:58
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-05 20:25, atm pisze:

> [...]
    > moglbym kombinowac z roznymi zlozonymi patentami. Tutaj oczekiwalbym
    > znacznie wicej. Samsung drugi raz mnie rozczarowal z nawigacja.

    powerbox, ktorego mam na mysli kosztuje ok 50pln - podejrzewam wiec, ze
    taniej od oryginalnej ladowarki samsunga.

    Sprawdze dzis wieczorem jak sie galaxytab laduje z powerboxa.
    Z ladowarki samochodowej slabo - to wiem, bo testowalem i tez bylem
    zniesmaczony (zaleta jest to, ze tabletu nie wykorzystuje w samochodzie
    (procz wakacyjnych wojazy jako zabicie czasu dla dzieciaka) - wiec
    machnolem tylko reka i wiecej nie zajmowalem sie ta sprawa):)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 74. Data: 2011-09-05 19:07:03
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-05 21:03, AL pisze:

    > powerbox, ktorego mam na mysli kosztuje ok 50pln - podejrzewam wiec, ze
    > taniej od oryginalnej ladowarki samsunga.

    I-BOX C5 - dostaniesz pewnie w jakims sklepiku komputerowym.
    (ten na dole w linku)
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iBOX_C4_i_C5_-_l
    adowarki_nie_tylko_do_telefonow_komorkowych-19222.ht
    ml

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 75. Data: 2011-09-05 20:24:10
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > (procz wakacyjnych wojazy jako zabicie czasu dla dzieciaka) - wiec
    > machnolem tylko reka i wiecej nie zajmowalem sie ta sprawa):)

    Daj znac jak pojdzie z powerboxem, moze to rozwiaze problem (choc
    najlepiej gdyby sie tym zajal Samsung...)
    Z gory dzieki :]

  • 76. Data: 2011-09-05 20:37:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j43462$kj8$1@news.onet.pl...
    > Samsung drugi raz mnie rozczarowal z nawigacja.

    Zamiast kupić samochodową navigację chciałeś oszczędzić
    i użyć telefonu - no i się przejechałeś...

    p.s. nie da się w tym Samsungu ograniczyć jakoś mocy
    przerobowych procesora? Jakiś eco-mode czy coś takiego?

  • 77. Data: 2011-09-05 21:10:12
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-09-05 22:37, Pszemol wrote:

    > Zamiast kupić samochodową navigację chciałeś oszczędzić
    > i użyć telefonu - no i się przejechałeś...

    Nie musze kupowac dedyskowanej nawigacji - mam Nokie 5800, ktora jest
    niezawodna. Po prostu oczekuje od urzadzenia wszystkomajacego poprawnego
    dzialania wszystkich elementow.

    > p.s. nie da się w tym Samsungu ograniczyć jakoś mocy
    > przerobowych procesora? Jakiś eco-mode czy coś takiego?

    Poszukam jakiejs aplikacji obcinajacej moc procesora, choc nadal irytuje
    mnie to ze trzeba kombinowac...

  • 78. Data: 2011-09-05 21:58:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-05 22:24, atm pisze:

    > Daj znac jak pojdzie z powerboxem, moze to rozwiaze problem (choc
    > najlepiej gdyby sie tym zajal Samsung...)
    > Z gory dzieki :]

    No i po testach.

    Oryginalny kabelek samsunga podłączony do:
    1. do oryginalnej ładowarki samsunga: ładuje poprawnie (charging)
    2. podłączony do oryginalnej ładowarki HTC: nie ładuje (discharging)
    3. podłączony do powerboxa: nie ładuje (discharging)

    2 i 3: (status discharging, ale jak zostawię na długo - to po paru
    godzinach status idzie w góre - tak samo dzieje się z ładowarką samochodową)

    Test jak powyżej - ale oryginalny kabelek HTC i telefon HTC:
    1,2,3. ładuje poprawnie

    również poprawnie ładuje się HTC z ładowarki samochodowej

    Wniosek:

    Problem prawdopodobnie leży w tym, że oryginalna ładowarka samsunga musi
    ustawiać jakiś sygnał/poziom na pozostałych pinach USB (data),
    który inicjuje proces ładowania.

    Nie widzę innego wytłumaczenia.

    Pewnie jak poszukasz w google - to cos wyskoczy na ten temat.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 79. Data: 2011-09-05 22:37:46
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-05 23:58, AL pisze:

> [...]
    > który inicjuje proces ładowania.
    >
    > Nie widzę innego wytłumaczenia.
    >
    > Pewnie jak poszukasz w google - to cos wyskoczy na ten temat.

    i chyba cos w tym jest, skoro na rynku mozna kupic,
    np to:
    http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&tl=
    pl&u=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fitm%2FUSB-car-wall-
    charger-adapter-plug-Samsung-Galaxy-TAB-%2F190522553
    195&anno=2

    Wiecej info tu:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=999
    366

    Przypuszczam, ze w Twoim przypadku będzie podobnie
    (jak bedziesz mial taka przejsciowke, to naladujesz swego SGS2 zarowno z
    ladowarki samochodowej jak i z gniazdka usb laptopa.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 80. Data: 2011-09-05 22:40:33
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-06 00:37, AL pisze:

> [...]
    > (jak bedziesz mial taka przejsciowke, to naladujesz swego SGS2 zarowno z
    > ladowarki samochodowej jak i z gniazdka usb laptopa.

    i opis jak to zrobic samemu:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=845
    844

    --