eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
  • Data: 2011-08-30 20:08:07
    Temat: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-30 22:00, atm pisze:

    > Niestety, ten patent nie rozwiazuje duzej liczby problemow. Kilka
    > przykladow z brzegu: iPhone nadal ma problem z antena, SGS1 wciaz ma
    > problem z GPSem, bateria tez sie laduje kulawo choc troche lepiej niez w
    > SGS2. Desire do konca swojego zywota produkcyjnego mial smieszna ilosc
    > pamieci na aplikacje. Spora czesc smartfonow Motoroli ma tragiczna
    > jakosc zdjec. Sa ta wady, ktore nie zostaly rozwiazane do tej pory.

    Ludzie kupuja buble i firmy robia tak jak robia. Kiedys support do
    sprzetu komputerowego byl przez lata po wydaniu produktu np.
    aktualizacje BIOS. Teraz pol roku i producent zapomina (np. Samsung), ze
    mial taki produkt w ofercie i o aktualizacjach softwaru nie ma co marzyc.

    Jak przyciemnisz obraz na ekranie, wylaczysz niepotrzebne urzadzenia np.
    WIFI to telefon powinien mniej pradu jesc. Mam i5700 i tez z samochodu
    go ledwie laduje, porazka.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl