    From: The_EaGle <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe samochody a stare.
    Date: Mon, 19 Aug 2013 22:27:12 +0200

    W dniu 2013-08-19 08:20, ddddddd pisze:

    > no pewnie tak, zgaduję że nowe takie Volvo to koszt >150.000zł

    Nowy V70 R kosztował bliżej 300tys zł, za 150tys to kupisz wersje
    podstawową a nie z silnikiem 300KM.

    > - więc go
    > nie stać (nawet jeśli ma tyle pieniędzy to nie wyobraża sobie wydać je
    > na auto)

    Nie kupiłby auta za 300tys to pewnie fakt. W tym sensie go nie stać na
    wydanie 300tys za auto, natomiast nie możesz napisać że go nie stać na
    nowe auto. Stać go tyle że za te same pieniądze może przeznaczyć na cos
    z charakterem zamiast na auto golfa 1.6 TDI... za 80tys...

    > Jego zona
    >
    > Wcale się nie dziwię- kupiłem 3-letnią Octavię za 35.000zł (bo nie
    > wydałbym prawie 80.000zł na nowe takie auto) i nauczyło mnie to tylko
    > tego, że lepiej kupić 4x starsze auto, wyjdzie taniej i wygodniej...

    Taniej na pewno. Wygodniej na pewno nie. Nowe auto zawsze będzie lepsze
    od używanego tej samej klasy.

    >ale
    > ja mam specyficzną pracę, dość dużo czasu spędzam w aucie i chcę się tam
    > czuć tak dobrze, jak moja żona w świeżo wyremontowanej kuchni (kto jest
    > przed remontem ten będzie wiedział o co chodzi ;)

    Teraz to dorabiasz już jakąś idelogię, w twoim przypadku nie miałeś
    wyjścia wydałeś 35 tys na auto bo w tej cenie miałbyś auto z seg B bez
    wyposażenia. Wtedy faktycznie nie ma co kombinować. Natomiast mając już
    np 50tys masz wyjście - możesz kupić np podstawową wersję ceeda albo
    cruze a te auta w porównaniu do 3 letniej octavii będą lepsze.

    Rafał