  • Data: 2013-08-17 18:51:52
    Temat: Re: Nowe samochody a stare.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 17 Aug 2013 10:51:37 -0500, A.L. napisał(a):
    > To pewnie jakis europejski sziajs. Ja jezde Honda od 30 lat i NIGDY
    > NIC mi sie nei zepsulo. Scisle rzecz biorac, razy dwa, bo mam dwie
    > Hondy rownolegle.

    Ale twoja najstarsza honda ile lat miala, trzy ?

    Poza tym kazde nowe auto ma jakas usterke, sa na to amerykanskie
    statystyki :-)

    > Jak mialem VW Golfa (nowego zreszta) to w ciagu kilku lat poszy 4 razy
    > pzreguby, a raz stanela pompa oleju i zatarl sie silnik. Podobnego
    > gowna nie widzialem.

    miliony Niemcow tym jezdza i jeszcze na caly swiat sprzedaja, wiec
    ciekaw jestem o co tu chodzi. Przeguby miales z meksyku (lub Kanady),
    czy ten samochod dobrze znosi silnik 1.9 a nie 2.8 :-)

    > Ile razy jestem na przyjeciu w Polsce, panowie nei rozmawiaja o niczym
    > innym tylko o tym co im sie w samochodach zepsulo

    Ale jaki przebieg maja ich samochody, a jakie twoje ?

    A o czym sie rozmawia na amerykanskich przyjeciach ?

    > Zreszta, wiekszosc europejskich wyrobow jest podobnej, gowiennej
    > jakosci. Mialem neiostroznosc kupic spzrety domowe Bosch - zmywarke,
    > pralke i suszarke. Po dwoch latach, koszty naprawy zaczely zblizac sie
    > do kosztow nowych urzadzen. Wystawilem na zlom i kupilem amerykanskie.
    > Do dzis dzialaja bez najmniejszego problemu

    No coz, kiedys mielismy porzadne marki, a teraz jest tam taki maly
    dopisek "made in china".

    Ale w Ameryce tego nie ma ? Cos nie wierze.
    Juz przeciez kiedys tak bylo ze te porzadne amerykanskie samochody
    przestaly byc porzadne przy japonskich, a zmywarke to o ile dobrze
    pamietam kupiles koreanska :-)

    J.