  • Data: 2013-08-16 11:26:29
    Temat: Re: Nowe samochody a stare.
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-16 11:00, RadoslawF pisze:

    > Kup sobie nowy to się przekonasz.

    Kwestia szczęścia.

    > Nie, ale ma generować jak najniższe koszty.

    > Ale chyba nie chcesz nas przekonać że ktoś kupił pojazd w którym
    > wszystkie części były do wymiany ? i dodatkowo uparł się aby te
    > części kupić z marżą narzucaną przez oficjalnego przedstawiciela
    > danej marki ?

    Widziałem ostatnio podliczenie Renault Scenic po dzwonie. Wartość
    rynkowa pojazdu 20 000 zł wartość napraw z częściami z wyliczeń ASO 80
    000 zł. Co mnie przedstawiciel? Ja jadę do ASO i oni mi liczą ile mnie
    będzie kosztować. Czy kupując majtki zastanawiasz ile kosztuje u
    producenta zakup 500 000 sztuk?