  • Data: 2013-08-16 10:00:21
    Temat: Re: Nowe samochody a stare.
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Aug 2013 09:53:02 +0200, megrims napisał(a):

    > Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.
    >
    > Na gwarancji?
    Na pewno tak.

    > Na niezawodności?
    > Na mniejszym spalaniu?
    > Na funkcjonalności?
    > Na wyglądzie?
    > Może są po prostu znudzeni dotychczasowym autem.

    Przede wszystkim zależy na czasie (piszę na swoim przykładzie). Nie
    wyobrażam sobie, że będę pół roku jeździł i szukał po Polsce auta - a i tak
    na końcu okaże się, że to truchło. Nie jestem mechanikiem, nie potrafię
    rozpoznać na pierwszy rzut oka naprawianego truchła.
    Dodatkowo życie przy każdej okoliczności pokazuje, że jak będą mogli (ONI -
    wszyscy) to będą starali się mnie oszukać, orżnąć zwyczajnie, urwać parę
    stówek itp. Na codzień człowiek żyje w dużym napięciu i czujności żeby się
    nie dać, to jak mam wydać dziesiąt tysięcy to wolę ten komfort nowego
    samochodu.

    --
    Franc