  • Data: 2015-02-25 20:07:48
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: Swift <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Prawdę mówiąc nie sądziłem, że watek bedzie się cieszył taką popularnością. Dziekuję
    wszystkim, szczególnie, że lektura wpisów jest dla mnie pożytecznym repetytoprium i
    uzupełnieniem weidzy o "pecetowych" aktulanościach.

    Co do tego peceta, to wybrałem (w dużej mierze zciekawości oraz skąpstwa - kupiłem za
    30 zł) wymine procka z Norhwooda 2,8 GHz bez HT na Presscotta 3,0 GHz z HT. Efekt nie
    rewelacyjny ale widoczny np transmisja TV w Internecie - ruch znacznie bardziej
    płynny, zauważalnie szybciej otwierają się także strony z dużą ilością multimediów.

    Dalej inwestował w staruszka nie będę, bo powiększenie poamięci do max 4GB (teraz 2)
    to wydatek ok 90 zł (1G moduł DDR 400MHz na Allegro to 20-25 zł). Co do dysków to
    płyta obsługuje max ATA100 lub SATA150 (teraz jest podłączony dysk WD ATA 133)i dysku
    wymieniał nie będę.

    Dziękuję.