  • 61. Data: 2012-05-29 16:25:25
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Jaki wniosek? 130 przyjęto w większości krajów europejskich jako
    > maksymalną bezpieczną prędkość na autostradach. W części krajów jest
    > mniej, jedynie Niemcy mają historycznie bez ograniczeń.

    Skoro 140 jest niebezpieczne, to dlaczego nie zwiększyła się liczba
    wypadków (a w zasadzie w korelacji z liczbą kilometrów autostrad się
    zmniejszyła) po wprowadzeniu takiego ograniczenia w miejsce 130? Wydusisz
    to z siebie wreszcie?

  • 62. Data: 2012-05-29 16:26:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > A to pytanie nie do mnie. Firma ma obowiązek prowadzić ewidencję czasu
    > pracy kierowców itd. Nie ma problemu ze wskazaniem kto prowadził.

    Jak zwykle pleciesz trzy po trzy.

  • 63. Data: 2012-05-29 16:28:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Właściciel (użytkownik) w takiej sytuacji kryje sprawcę

    No i co z tego? Sprawcę wykroczenia, zazwyczaj zresztą bzdurnego, a nie
    przestępstwa. Poczytaj sobie kiedyś KK, bo jak zwykle się ośmieszasz i
    trollujesz.

  • 64. Data: 2012-05-29 16:36:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 May 2012 15:31:19 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > A to pytanie nie do mnie. Firma ma obowiązek prowadzić ewidencję czasu
    > pracy kierowców itd. Nie ma problemu ze wskazaniem kto prowadził.

    1. nie ma takiego obowiązku.
    2. jak nałożysz mandat na właściciela? właścicielem mojego jest firma
    leasingowa.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2012-05-29 16:44:45
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jaki wniosek? 130 przyjęto w większości krajów europejskich jako
    > maksymalną bezpieczną prędkość na autostradach.

    I taki, ze w innych krajach w nieznacznej mniejszosci przyjeto inne
    ograniczenie.

    > Ponieważ to nieprzemyślane decyzja, która nie wiadomo jaki ma wpływ na
    > bezpieczeństwo, a generuje niepotrzebne zamieszanie i wydatki.

    A wiadomo jaki wplyw na bezpieczenstwo ma 130 w porownaniu do 110 czy 140 ?
    Jakie zamieszanie czy wydatki ?
    Chcesz napiasac, ze wyjezdzajac zagranice masz problem z dostosowaniem sie
    do przepisow danego kraju, bo nic innego nie przychodzi mi na mysl ?

> [...]
    > Czechy
    > Dania
    > Estonia
    > Finlandia
    > Islandia
    > Litwa
    > Łotwa
    > Macedonia
    > Norwegia
    > Polska
    > Rosja - tylko w terenie niezabudowanym
    > Rumunia - tylko w terenie niezabudowanym
    > Serbia
    > Słowacja
    > Słowenia - tylko w terenie niezabudowanym

    Skandynawia (ew. kraje polnocne) z wyjatkami, zwlaszcza z bloku wschodniego
    :)
    Jazdy po autostradzie na swiatlach gdzie sa dwie odzielne jezdnie
    jednokierunkowe tez nie rozumiem ale mniejsza o to.
    W terenie niezabudowanym (przez caly rok) to pol biedy bo po miescie ze
    srednia 30 z jazda "szarpana" to jawny kretynizm !

    > Zalecenie:
    > Francja
    > Niemcy (poza zabudowanym)
    > Szwajcaria

    Zalecenie...zabawne :)

    > Tak, tak.

    Ano, wlasnie tak. Mam zacytowac jeszcze raz ?

    sz.

  • 66. Data: 2012-05-29 16:51:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-29 16:36, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 29 May 2012 15:31:19 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > 1. nie ma takiego obowiązku.

    Oczywiście, że ma. Być może nie każda, ale w żadnej nie ma problemów
    z ustaleniem kto prowadził.

    > 2. jak nałożysz mandat na właściciela? właścicielem mojego jest firma
    > leasingowa.

    Ty też nie czytałeś dokładnie? Pisałem o właścicielu/użytkowniku.
    W leasingu to chyba dość typowe...

  • 67. Data: 2012-05-29 16:56:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > a moze to kwestia przewidywania i umiejetnosci?

    To głównie kwestia dobrych hamulców. Kurą bałbym się tyle jechać, bo to
    nie ma hamulców (tarcze 280 mm z przodu).

  • 68. Data: 2012-05-29 16:58:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 May 2012 16:51:43 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Oczywiście, że ma. Być może nie każda, ale w żadnej nie ma problemów z
    > ustaleniem kto prowadził.

    O'RLY? a jak firma nie będzie chciałą ustalić? to co?

  • 69. Data: 2012-05-29 16:58:07
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 28.05.2012 23:21, schrieb PlaMa:

    > rosyjsko - syjonistycznym zamachu ^^

    Ciągle zapominacie o cyklistach!

    Waldek

  • 70. Data: 2012-05-29 17:03:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-29 16:44, szufla pisze:

    > I taki, ze w innych krajach w nieznacznej mniejszosci przyjeto inne
    > ograniczenie.

    To jest wniosek? To raczej stwierdzenie faktu, że w mniejszości
    ograniczenie administracyjne jest niższe, niż 130km/h.

    > A wiadomo jaki wplyw na bezpieczenstwo ma 130 w porownaniu do 110 czy 140 ?

    To pytanie skieruj do naszego ustawodawcy, który wprowadził 140.

    > Jakie zamieszanie czy wydatki ?

    Normalnie. Mało kto śledzi takie zmiany, dla obcokrajowców są
    nieczytelne, powodują dość kosztowne działania legislacyjne, że
    o samych tablicach czy drukach ustaw nie wspomnę.

    > Chcesz napiasac, ze wyjezdzajac zagranice masz problem z dostosowaniem
    > sie do przepisow danego kraju, bo nic innego nie przychodzi mi na mysl ?

    LOL - widziałeś nasze tablice na wjeździe do kraju w porównaniu do
    innych?

> [...]
    > W terenie niezabudowanym (przez caly rok) to pol biedy bo po miescie ze
    > srednia 30 z jazda "szarpana" to jawny kretynizm !

    No tak - lista przecząca Twojej wypowiedzi:
    <cite>
    Obowiazek masz glownie w krajach skandynawskich co jest jeszcze
    zrozumiale, na reszte z paroma wyjatkami sie nie zanosi,
    </cite>

    > Zalecenie...zabawne :)

    Zabawne? Nie ma w tym nic zabawnego. Mądra praktyka.

    > Ano, wlasnie tak. Mam zacytowac jeszcze raz ?

    Cytuj do woli - jeden kraj i nawet źródła nie podałeś.