eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe propozycje PORe: Nowe propozycje PO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe propozycje PO
    Date: Tue, 29 May 2012 21:37:55 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 77
    Message-ID: <jq38in$egc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <p...@4...com>
    <jq0dlg$ati$1@mx1.internetia.pl> <jq0hvd$ntf$1@inews.gazeta.pl>
    <jq0j2b$q7s$1@mx1.internetia.pl> <jq0l2f$3gp$1@inews.gazeta.pl>
    <jq0lst$2a2$1@mx1.internetia.pl>
    <1as0lqzgkjt90.165lziif9fhru$.dlg@40tude.net>
    <jq0nh7$8lp$1@mx1.internetia.pl>
    <1b22097g8vjvl.cy5yd6gcru3l$.dlg@40tude.net>
    <jq2i4m$1kk$1@mx1.internetia.pl>
    <exlwzc0yoiw$.177q70zplan2q.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-48-21.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338320280 14860 77.255.48.21 (29 May 2012 19:38:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 May 2012 19:38:00 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <exlwzc0yoiw$.177q70zplan2q.dlg@40tude.net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2452475
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-05-29 21:20, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 29 May 2012 15:12:39 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2012-05-28 22:49, J.F. pisze:
    >>> Dnia Mon, 28 May 2012 22:32:26 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >>>> Limity są powszechne - nawet w Niemczech, gdzie na części autostrad
    >>>> niby można gnać ile "fabryka dała". Te limity są 130, bądź mniej...
    >>> Ale o co chodzi - ze czasem sa limity, czy ze niby jest jakis limit mimo ze
    >>> nie ma ?
    >> Jak nadal chcesz dyskutować tylko o Niemczech to chyba dyskusja nie
    >> ma większego sensu.
    >
    > Po pierwsze - to chcialem sie dowiedziec co miales na mysli "nawet w
    > Niemczech ..."

    Przecież pisałem - nie ma ograniczenia administracyjnego na
    autostradach, ale są zalecenia i jednak wiele ograniczeń. To jedyny
    kraj, gdzie nie ma ograniczenia administracyjnego.

    > Moze o czyms nie wiem, moze ty o czyms nie wiesz, moze klamiesz.

    Ja widzę, że kręcisz się w kółko.

    > A po drugie .. czemu nie mielibysmy skorzystac z doswiadczen kraju ktory ma
    > znacznie wiecej samochodow, a w dodatku jest sasiadem, wiec i warunki ma
    > podobne ? I w dodatku przejawia w tej dziedzinie logiczne myslenie.

    Jeżeli mamy brać dobry przykład to może tak w szerszej skali, a nie
    tylko w zakresie braku ograniczeń prędkości. Zresztą tak naprawdę to
    warto się zastanowić co tak naprawdę jest dobre i na ile można brać
    z tego przykład. Samochodów wcale nie ma znacznie więcej (na osobę)
    i do tego nie jest jedynym naszym sąsiadem.

    >> Rzekłbym, że raczej niewielu nie przestrzega.
    >
    > musi gospodarka wychodzi z kryzysu i ropa relatywnie potaniala, bo szybcie
    > jadacych niemcow przybylo.

    Przybyło w stosunku do czego?

    >> Kwestie bezpieczeństwa.
    >
    > Co nie znaczy ze nierealizowalne. Tylko kwestia woli politycznej.

    Zaraz, zaraz - bezpieczeństwo ludzi (pieszych) chcesz podporządkować
    woli politycznej?

    >> Nie wszyscy i do tego jednak ludzie systematycznie zwalniają
    >
    > Tym niemniej sporo jezdzi szybciej ... a wypadkowosc mamy umiarkowana.

    Wypadkowość mamy wysoką.

    > Mozna powiedziec ze az dwa razy wyzsza, mozna powiedziec ze tylko 2x :-)

    Drobiazg, 2x. Nie wiem na podstawie czego to policzyłeś.

    >> Nie sądzę - tak długo jak jesteśmy w EU.
    >
    > A co - zabronia nam ?
    > Jakies tam dyrektywy ponoc sa, ale je tez mozna bezczelnie zbyc :-)

    Można też wyjść z EU.

    >> Teren zabudowany to teren zabudowany, a drogi krajowe to drogi
    >> krajowe.
    >
    > No i wystarczy postawic FR w smietniku, zeby sie przekonac jaka predkosc
    > jest odpowiednia.

    Odpowiednia? Dla kogo?

    > Mozna 50, mozna i 100, ale to juz niebezpiecznie sie
    > zaczyna, wiec 80 byloby w sam raz :-)

    No i to każdy kierowca będzie sobie sam oceniał.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: