  • Data: 2012-05-29 23:13:29
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 May 2012 21:37:55 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Przecież pisałem - nie ma ograniczenia administracyjnego na
    > autostradach, ale są zalecenia i jednak wiele ograniczeń.

    Ograniczen miejscowych jest owszem wiele, ale IMHO ich nie przybywa, a
    wrecz ubywa. Jest 100 bo "strassenschaden", wyremontuja, zdejma 100.

    Co do zalecanej predkosci, to rasowy niemiec sie tym nie przejmuje.

    > To jedyny kraj, gdzie nie ma ograniczenia administracyjnego.

    Sprawdziles wszystkie kraje ? :-)

    Byla jeszcze Montana, i tam bylo dosc ciekawie ...

    > Jeżeli mamy brać dobry przykład to może tak w szerszej skali, a nie

    A po cholere w szerszej skali, wcisna nam swiatla w dzien, bo u nich
    ciemno, 150 na autostradach po u nich sucho, albo 100, bo ... nie wiadomo
    czemu, albo i 6km/h.

    > tylko w zakresie braku ograniczeń prędkości.

    Oczywiscie moze byc w szerszej, zamek, ronda, odstepy, alkohol :-)
    I tylko nad predkoscia w nocy bym sie zastanowil.

    > Zresztą tak naprawdę to
    > warto się zastanowić co tak naprawdę jest dobre i na ile można brać
    > z tego przykład.

    Zawsze mozesz im zaufac, za jakby cos bylo zle, to by zmienili :-)

    > Samochodów wcale nie ma znacznie więcej (na osobę)

    No to tym lepiej - kolejny parametr podobny :-)

    > i do tego nie jest jedynym naszym sąsiadem.

    Ale co - z Bialorusi chcesz brac przyklad ? :-)

    > Przybyło w stosunku do czego?

    W stosunku do tego co bylo kilka (~3-4) lata temu.

    > Zaraz, zaraz - bezpieczeństwo ludzi (pieszych) chcesz podporządkować
    > woli politycznej?

    A ty co - Red Flag Act chcesz reaktywowac ? :-)

    To zawsze bedzie jakis kompromis. Polityczny.

    > Wypadkowość mamy wysoką.

    Aj tam, miescimy sie w krywej rozkladu normalnego.

    Zreszta chciales wiecej sasiadow - a tam sie pewnie w blisko sredniej
    plasujemy :-)

    > Drobiazg, 2x. Nie wiem na podstawie czego to policzyłeś.

    A tak np Wlochy - 4000 zabitych, 60 mln mieszkancow. Francja - tez blisko
    4000, 65mln. Hiszpania 2400/46 mln.
    A w tych niedobrych Niemczech, gdzie to nie obowiazuje taki dobry limit na
    autostradzie, maja 3600 / 100mln.

    > Można też wyjść z EU.

    Mozna, ale czy jest bylaby potrzeba ?

    > Odpowiednia? Dla kogo?

    Najwyrazniej dla wszystkich, chyba ze akurat wypadek sie sfilmuje :-)

    > No i to każdy kierowca będzie sobie sam oceniał.

    No i w Montanie kazdy sam ocenial i wypadkowosc spadla.
    Ale z powodu jednego przewrazliwionego policjanta i jednego glupiego
    prokuratora sie skonczylo, i wypadkow przybylo :-)

    J.