  • Data: 2012-05-29 07:49:07
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-28 22:37, Artur Maśląg pisze:

    > Twój znajomy, Twój problem.

    :D
    a co z samochodami służbowymi w działalności gospodarczej?

    > Nie, nie wychodzi na to.

    tak, na to właśnie wychodzi. Ale ja też jestem za tym, auto wtedy na
    córkę zarejestruję, ma już ponad dwa latka więc spokojnie może jej
    zacząć lecieć zniżka na oc :) ja jak odbierałem prawko to też już miałem
    pełną zniżkę na oc. A mandatów to ona nie odbiera, choć na podwórku to
    już mi za kierownicę wskakuje ;)

    Lukasz