  • Data: 2012-05-29 09:51:40
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Lukasz,

    Tuesday, May 29, 2012, 7:41:02 AM, you wrote:

    > to że tobie stwarza problem taka jazda, to nie znaczy że innym też (tego
    > odcinka S8 nie znam, ale uważam że często A4 można bezpiecznie jechać
    > 200km/h)

    Nie oszukujmy się - pomimo, ze sam jeździłem A4 pod 200 - to nie jest
    bezpieczne. Nie raz popaliłem opony, hamując z tych prawie 200 do 90,
    bo jakiemuś TIRmanowi zebrało się akurat na wyścig ślimaków. Zdarzyło
    się, że musiałem się zmieścić między takim a barierą, jadąc lewymi
    kołami po zielonym z predkością nierozsądną. To szaleństwo a nie
    bezpieczna jazda. (tak, wiem - na starość orzeszki się strasznie
    kurczą i kapelusz uciska)

    Większość osobówek na A4 jeździło i jeździ 140-150km/h. Z tej
    prędkości zwolnienie do 90km/h nie stanowi problemu. Po podwyższeniu
    limitu odniosłem wrażenie, że ruch trochę się upłynnił (o ile nie ma
    jakies zwężki, bo wtedy iście niemiecki ształ).

    Oczywiście pomysł powrotu do starych limitów uważam za z dupy wzięty -
    tylko baba, która autostrady na oczy nie widziała, mogła coś takiego
    wymyslić.

    [...]

    --
    Best regards,