  • Data: 2014-01-07 18:22:31
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości

    >A "balonik" to nie alkomat?

    Ma jedna wade - skoro musisz miec, to przeciez nie zuzyjesz po
    proznicy.
    No chyba ze sprzedawac beda w 10-pakach :-)

    >Nie sądzę, że rząd chcę wprowadzić obowiązek wożenia ze sobą
    >atestowanego elektronicznego alkomatu za 500 zł z ważną
    >legalizacją )))

    A czemu nie, to wszak 100 zl VAT i coroczne oplaty.
    A tansze prawde mowiac g* warte.

    No i sensu w tym za grosz. Kto bedzie chcial po pijaku jechac, ten
    pojedzie.
    Moze tylko da sie uchronic pare osob przed przypadkowym wiezieniem -
    jak sie pilo malo/wczoraj, to trzeba bylo dmuchnac i sie sprawdzic.

    Dopiero wbudowany w samochod ma sens ... ale Polak sobie poradzi, z
    gruszki dmuchnie :-)

    J.