eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNowe pierscienie stary tlok, cylinder?Re: Nowe pierscienie stary tlok, cylinder?
  • Data: 2014-03-21 23:49:40
    Temat: Re: Nowe pierscienie stary tlok, cylinder?
    Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Uzytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisal w wiadomosci
    news:i6api9do5d59901vphsiepjf36mab5k3m2@4ax.com...
    > "Tmek" <T...@d...ek> wrote:

    > Przed obracaniem jakoby powstrzymuja je "mikroprowadzenia" ktore sie
    > wytworzyly w czasie docierania pierscieni do cylindra, i to moze byc
    > prawda, bo idealnie gladki cylinder nie istnieje a jesli nawet
    > wystepuja tam jakies "sily obracajace" to raczej sa znikome.
    > No to takie rozne starodawne teorie;) W przypadku klsycznej
    > technologii to sie raczej sprawdzalo, nie mam pojecia czy i jak w
    > przypadku wspolczesnych ambitnych rozwiazan zarowno powierzchni
    > cylindrow jak i dzisiejszych pierscieni.

    Nie wiem czy japonia sprzed ponad 30 lat, z technologia pewnie sprzed 40,
    zalicza sie do klasyki czy juz tych nowszych.

    Konfrontacja z praktyka pokazuje, ze jakies tam sily sa i powoduja, ze
    prawie wszystkie piersienie ustawily sie zamkami w kierunku jazdy.
    Ale to, ze sie ustawily rowniez nie oznacza ze sie kreca. Bo skoro jakas
    wypadkowa spowodowala, ze wszystkie ustawily sie w ten sam sposob, to
    znalazy optimum z ktorego juz nie wychodza.

    A tak teoretyzujac o silach. Na mysl przychoodzi mi chocby owal cylindra
    powstajacy po pewnym czasie.

    pozdro
    Tmek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: