-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
s-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
From: Jacot <jacot@bez_riders.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Nowe pierscienie stary tlok, cylinder?
Date: Fri, 21 Mar 2014 22:18:34 +0100
Organization: A&O
Message-ID: <i...@4...com>
References: <53278a9a$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...com>
<lga6pr$43q$1@node1.news.atman.pl> <lga8q7$7d3$1@node2.news.atman.pl>
<d...@4...com>
<532972a5$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
<lgbt2f$r52$1@node1.news.atman.pl>
<53298396$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 6.00/32.1186
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
Content-Transfer-Encoding: 7bit
Lines: 24
NNTP-Posting-Host: ip-93-154-155-201.free.aero2.net.pl
X-Trace: 1395436719 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2377 93.154.155.201:10002
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2079
X-Received-Body-CRC: 2226339861
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:664845
[ ukryj nagłówki ]"Tmek" <T...@d...ek> wrote:
>Wiec w takim razie watek o zwiekszonej sklonnosci do obracania o ktorej
>pisze Jacot co zmieni?
>Luz w rowku, mniejsza szcelnosc? Luz powstaje w wyniku pracy.
Wisz, pelniejsza teoria pierscieniowa jest taka, ze one sie nie
obracaja, i to akurat potwierdza praktyka;)
A jesli sie obracaja to zuzywaja sie rowki no i zamki moga sie
ustawiac w sposob zupelnie niekorzystny.
Przed obracaniem jakoby powstrzymuja je "mikroprowadzenia" ktore sie
wytworzyly w czasie docierania pierscieni do cylindra, i to moze byc
prawda, bo idealnie gladki cylinder nie istnieje a jesli nawet
wystepuja tam jakies "sily obracajace" to raczej sa znikome.
No to takie rozne starodawne teorie;) W przypadku klsycznej
technologii to sie raczej sprawdzalo, nie mam pojecia czy i jak w
przypadku wspolczesnych ambitnych rozwiazan zarowno powierzchni
cylindrow jak i dzisiejszych pierscieni.
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=