  • 1. Data: 2010-12-30 10:48:38
    Temat: Nowe obszycie kanapy plus nowe wypełnienie a komfort jazdy
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Ciekawi mnie, czy da się poprawić komfort siedzenia na kanapie motocyklowej
    przez zmianę obszycia i wypełnienia.

    Słyszałem, że są jakieś wypełnienia żelowe (ale na oczy ich nie widziałem),
    które poprawiają komfort jazdy. Czy nowa gąbka plus nowe obszycie też
    komfort poprawią? Macie jakieś doświadczenia w tym względzie?

  • 2. Data: 2010-12-30 11:26:01
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-12-30 11:48, Marcin N pisze:
> [...]
    > widziałem), które poprawiają komfort jazdy. Czy nowa gąbka plus nowe
    > obszycie też komfort poprawią? Macie jakieś doświadczenia w tym względzie?

    Jeśli będzie zrobione z głową, to poprawią. Wymieniałem jedno i drugie w
    kanapie Bzyczka, oryginalna gabka była już w takim stanie (20 lat !), że
    siedziało się własciwie na plastikowym rdzeniu kanapy, było to właściwie
    naprawa więc różnica jest kolosalna. W przypadku nowszych i nie zuzytych
    kanap to bardziej kwestia tego czy firmowa kanapa powoduje jakieś
    uciążliwości, np. jest za miękka, za szeroka, za śliska itp, w każdym
    razie firmy typu Sargent nie narzekają raczej na brak zamówień.
    Moja rada jest taka - jak wkurza i jest niewygodna, to dłubać, jak jest
    w miarę ok i chcesz tylko poprawić, to raczej nie ruszać. I ewentualnie
    poszukac na eBayu gotowej, lub odwrotnie - zniszczonej do dłubania, żeby
    łatwo było zrobić podmiankę i porównać.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-12-30 20:43:52
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 11:48:38 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Słyszałem, że są jakieś wypełnienia żelowe (ale na oczy ich nie widziałem),
    > które poprawiają komfort jazdy. Czy nowa gąbka plus nowe obszycie też
    > komfort poprawią? Macie jakieś doświadczenia w tym względzie?

    Mi po wymianie (i innym ukształtowaniu siedziska) tapicerki i
    wypełnienia standardowego siedziska w FZSie jeździ się lepiej/wygodniej.
    Przetłoczenie/podwyższenie jakie skonstruował tapicer znacznie poprawia
    mi komfort jazdy - a i materiał obiciowy jest bardziej 'przyczepny' co w
    moim przypadku powoduje lepsze czucie motocykla.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-12-31 00:22:43
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    W dniu 30.12.2010 21:43, Seba pisze:

> [...]
    > mi komfort jazdy - a i materiał obiciowy jest bardziej 'przyczepny' co w
    > moim przypadku powoduje lepsze czucie motocykla.

    Daj namiary na tego speca

    --
    Yaroosh

  • 5. Data: 2011-01-02 15:20:55
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 01:22:43 +0100, "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak"
    napisał(a):
    > Daj namiary na tego speca

    Trafiłem tam przez przypadek - po tym jak sławetne mariomoto po prostu
    mnie olało i w sposób wielce niemiły kazało spadać na drzewo (ja wiem że
    nadmiar klientów szkodzi - ale że aż tak?).

    Panowie nie specjalizują się w sprzęcie motocyklowym (co oczywiście nie
    umniejsza ich umiejętnościom), jednakże w jednym z naszych rodzimych
    periodyków motocyklowych ostatnio widziałem ich zakamuflowaną reklamę,
    co aż mnie lekko zdziwiło.
    Ale do rzeczy - Wrocław, ul. Hercena, tel.: 71 781 84 48

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.