  • Data: 2016-06-20 17:44:55
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Jarku, ty myslisz, ze jestes solidny klient, a dla nich jestes
    > pewnie jednym z tysiaca zalegajacych klientow ...

    Ja sobie myślę, że jestem zwyczajny, przeciętny klient, że wszyscy
    są tacy. Ale ja się nie znam. Potraktowali mnie jakbym unikał
    płacenia. Więc może mają z takimi często do czynienia? Jednak mogli
    sprawdzić. A jeszcze lepiej nauczyć sprawdzania komputer, bo
    komputery mają w sobie więcej kultury a mniej skłonności do
    chamstwa.

    Dobry pomysł! Że też na to nie wpadłem.

    --
    Jarek