  • Data: 2016-06-20 17:29:38
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > W banku maja lepsze.

    Kredyt z ujemnym oprocentowaniem?! Gdzie tak jest?

    > Dla Ciebie to raczej 30zl.

    Dlatego mnie nie ma co się czepiać. Ich tak.

    > W bilansie tego pewnie pewnie nie widac.
    > Chyba ze pod pozycja "odsetki bankowe".

    Pieniądze wpływają o kwartał wcześniej. To widać.

    > Ale do "dostawcy" czy to URE ?

    I tu, i tam.

    > No bo walczysz o 2 zl

    Jakie to ma znaczenie? Jeśli URE (or compatoble) zobaczy, że system
    tak działa, powinien próbować coś z tym zrobić. A nie cieszyć się
    tym, że jednej osobie pomógł w sprawie o dwa złote.

    > Ale jaka satysfakcja !

    Żadna. Za to smrodu dużo. Miałem.

    > Mozesz tez zmienic operatora.

    Wbrew obiegowej opinii nie mogę. Można tylko zmienić sprzedawcę
    energii. Operatora nie. A mi nie o inne elektrony chodzi, lecz
    o innych ludzi.

    Jarek

    --
    Kiedy połknęła dwa złote