  • Data: 2016-06-20 16:15:12
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > To sie okaze, ze 30% a nie 10%.
    > Taki kredyt na 10% RRSO to ciagle dosc trudno znalezc.
    >
    > Ale dla firm sa lepsze warunki.

    Toż właśnie o tym piszę. Mają za darmo.

    > Nadal uwazam, ze powinienes liczyc jak od lokaty.
    > To nie sa kwoty, ktore uzasadniaja branie kredytu.

    Sto baniek to nie są duże kwoty?! Nawet w bilansie firmy zaoszczędzenie
    tkiej sumy, to powód do dobrej pensji dla kreatywnego.

    > Owszem, ktos tu na Tobie bezczelnie żeruje, ale to zadanie dla
    > URE/UOKIK.

    Toniech URE/UOKIK się tym zajmie. Bo przecież nie tylko na mnie żerują.
    Uprzedzając pytanie: zgłaszałem podobne rzeczy kilka razy. Efekt taki,
    że wydaję pieniądze na znaczki i tracę czas. A efekt oczywiście
    "pozytywny". To znaczy mnie oddadzą dwa złote. Ale milionom innym
    już nie. Ostatnio nie mam już ochoty poprawiać kraju, bo zobaczyłem
    wyniki wyborów i wiem, że ludziom to ani trochęnie przeszkadza.

    > Kupc sobie generator, ale im pokazac :-)

    Nie opłaca się.

    > A w druga strone tez ? Czy nie, bo jak zle prognozuja, to niech
    > placa :-)

    Dokładnie tak. Czyli nie. Ja mam płacić za zużycie. I tylko za to.

    > Jeszcze mozesz sprobowac pismo do nich napisac z żądaniem ponownej
    > prognozy. Nawet jesli nie wyprognozuja, to pomysl ile beda mieli
    > roboty z odpowiedzia.

    Jest to jakiś pomysł. Kiedyś nieboszczce Telekomunikacji Polskiej
    wykazałem, że mi źle fakturę wystawiła. Było o jedną pozycję za
    dużo, a w niej bodajże 3 złote. Chciałem nowej, skorygowanej.
    Ale to zadanie ich przerosło. Anulowali całość. A całość, to było
    kilka stów.

    --
    Jarek