  • Data: 2013-04-06 16:49:15
    Temat: Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 16:00:13 +0200, Tomasz Finke napisał(a):
    > Z drugiej strony sam chętnie skorzystałbym z usługi prezentacji
    > poboru energii przez mój dom z minutową rozdzielczością.

    A te nowoczesne liczniki tego nie umozliwiaja ?

    Zawsze mozesz zainstalowac cos takiego sam
    http://www.fif.com.pl/produkt/1543/793

    i dorobic zgrabny liczn ... no nie, licznik juz mamy, teraz rejestrator.

    > Na pewno w dłuższej perspektywie dałoby się zauważyć, że już czas
    > na wymianę grzałki w bojlerze, bo nagrzanie wody do zadanej
    > temperatury trwa coraz dłużej

    Eee, to aby tak dziala ? dluzej to chyba i taniej ?
    Bo straty bojlera raczej takie same

    > albo warto oczyścić agregat w lodówce.

    Ale w lodowkach sie agregatu nie czysci.
    Moze odladza, moze w klimatyzatorze ..

    J.