  • Data: 2013-04-05 13:09:20
    Temat: Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-05 12:33, bartekltg pisze:

    > Nie jest to czasem rozmowa o inwazji kosmitów?
    > Te liczniki rzeczywiście wysyłają na bieżąco moj
    > pobór prądu, natężenie, czy jedynie co jakiś czas
    > łączną użytą energię?
    >
    > Co do ochrony danych, piszą, że sa szyfrowane.

    Ale żądni sensacji dziennikarze tego nie rozumieją. Dla nich zakład
    energetyczni to są "oni" i "oni" na pewno będą te dane używać do
    niecnych celów. Zresztą ja nie wiem, czy w słowniku tych dziennikarzy w
    ogóle jest termin zakład energetyczny, czy może "elektrownia", jak to
    mówią niedouczeni ludzie.