  • Data: 2013-04-05 13:23:20
    Temat: Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@g...away.com> napisał w wiadomości
    news:kjmbdg$urg$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...

    > Ale żądni sensacji dziennikarze tego nie rozumieją. Dla nich zakład
    > energetyczni to są "oni" i "oni" na pewno będą te dane używać do niecnych
    > celów. Zresztą ja nie wiem, czy w słowniku tych dziennikarzy w ogóle jest
    > termin zakład energetyczny, czy może "elektrownia", jak to mówią
    > niedouczeni ludzie.

    Czy jak płacisz coś kartą albo korzystasz z bankomatu to gdzieś jest
    rejestrowane gdzie i kiedy byłeś ?
    Czy jak twoja komórka łączy się z kolejną stacją bazową to jest gdzieś
    rejestrowane gdzie właśnie jesteś ?
    Rejestracja tych informacji wydaje się zbędna, ale czy nie są one
    zachowywane to nie byłbym pewien (filmy sensacyjne wręcz sugerują, że na ich
    podstawie każdego można namierzyć).

    Podobnie z informacjami z liczników energii. Są im dostępne informacje,
    które wydaje się nie powinny nigdzie być rejestrowane, ale czy nie będą.
    P.G.