  • 1. Data: 2013-08-19 13:33:07
    Temat: Nowe auto; limuzyna kombi...?
    Od: b...@g...com

    Dzień Dobry, troszkę zainspirowany wątkiem "Nowe samochody a stare" doszedłem do
    wniosku, że czas się rozglądnąć za nowym samochodem;
    1.Coś wielkości Octawia, Mondeo, Mazda 6/ lub większe; dobre warunki podróży dla 4
    dorosłych osób powyżej 175cm wzrostu i normalnej lub słusznej wagi :-)
    2.Raczej kombi, automat,
    3.dynamiczny silnik; benzyna czy diesel? -jeśli różnica w cenie zakupu na korzyść
    benzyny rzędu 8-10tyś PLN to benzyna.
    4.Auto ma służyć jakieś minimum 200-300tyś km, ale jak nie będzie się psuło to i
    dłużej, Przekłada to się na jakieś 5 lat lub więcej eksploatacji.
    5.Główny kierowca kiedyś miał ciężką nogę, ale z wiekiem łagodnieje/jeździ
    spokojniej, ale aktywne bezpieczeństwo jest ważne,
    6.Komfort jest ważny; dobre wyposażenie ma znaczenie, najlepiej jakby autko miało
    skórzaną tapicerkę, dobrą klimatyzację, fajne schowki, dobry system Audio, czy w
    ogóle dobry system multimediów z Navi.
    7.4x4 i troszkę mocniejsze zawieszenie to może byłby dobry element, ale nie myślę o
    SUV-ie.

    Da się taki koncert życzeń zrealizować z budgetem rzędu 60-80 tyś. PLN?
    Ewentualnie ile trzeba by dołożyć?

  • 2. Data: 2013-08-19 13:40:43
    Temat: Re: Nowe auto; limuzyna kombi...?
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2013-08-19 13:33, b...@g...com pisze:
    > z budgetem

    maybe się da, meeeen

  • 3. Data: 2013-08-19 14:23:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 19-08-2013 o 13:33:07 <b...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > system Audio, czy w ogóle dobry system multimediów z Navi.
    > 7.4x4 i troszkę mocniejsze zawieszenie to może byłby dobry element, ale

    Citroen C4GP 2.0 165 HDI Automat AM6

    > Da się taki koncert życzeń zrealizować z budgetem rzędu 60-80 tyś. PLN?
    > Ewentualnie ile trzeba by dołożyć?

    Do skóry, multimediów, dobrego audio to ze 30-40k trzeba by dołożyć.

    TG

  • 4. Data: 2013-08-19 14:27:25
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2013-08-19 13:33, b...@g...com pisze:
    > Dzień Dobry, troszkę zainspirowany wątkiem "Nowe samochody a stare" doszedłem do
    wniosku, że czas się rozglądnąć za nowym samochodem;

    Ale "nowy" nowy czy "nowy" używany? Na całkiem nowy to chyba za mału
    budżet. Może na kompakta wystarczy, ale nie na klasę średnią.

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 5. Data: 2013-08-19 19:38:32
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 13:33:07 UTC+2 użytkownik b...@g...com
    napisał:
> [...]
    dorosłych osób powyżej 175cm wzrostu i normalnej lub słusznej wagi :-)

    (ciach)

    > Da się taki koncert życzeń zrealizować z budgetem rzędu 60-80 tyś. PLN?
    >
    > Ewentualnie ile trzeba by dołożyć?
    No faktycznie z budgetem mocno zafantazjowałem. Docelowo jak uda się autem z dobrym
    silnikiem, dobrym wyposażeniem zbliżyć od GÓRY do 100tyś PLN to będzie dobrze.

    Auta sobie przeglądam i wstępnie wy-filtrowałem Octawię, Mazdę i Mondeo; wydaje mi
    się, że z jednej strony są to auta podobnej i odpowiedniej dla mnie wielkości oraz w
    podobnych cenach a z drugiej strony dość solidne i trwałe. Czy jeszcze coś o podobnej
    wielkości i w podobnym przedziale cenowym warto rozważyć?
    CO do dobrego wyposażenia to skóra, multimedia takie oferowane jako pakiety
    fabryczne, a nie jakieś audiofilskie na zamówienie robione.
    Kolegów z grupy proszę o sugestie co do modeli aut i ciekawych silników głównie.

  • 6. Data: 2013-08-19 21:22:56
    Od: f...@g...com

    Myślę o Audi A6 Allroad pierwszej generacji.

  • 7. Data: 2013-08-20 09:36:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-19 21:22, f...@g...com pisze:
    > Myślę o Audi A6 Allroad pierwszej generacji.

    To pomyśl, czy stać Cię na należyte utrzymanie Allroada. Bo takie
    "zwyczajne" A6 to to nie jest.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2013-08-20 10:15:45
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 09:36:29 UTC+2 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak
    napisał:

    > To pomyśl, czy stać Cię na należyte utrzymanie Allroada. Bo takie
    >
    > "zwyczajne" A6 to to nie jest.

    Przede wszystkim cos, co przekresla ten samochod to 2,5 TDI V6...

    pablo

  • 9. Data: 2013-08-20 11:04:54
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 19.08.2013 19:38, b...@g...com pisze:
    wniosku, że czas się rozglądnąć za nowym samochodem;

    4 dorosłych osób powyżej 175cm wzrostu i normalnej lub słusznej wagi :-)

    > (ciach)

    > No faktycznie z budgetem mocno zafantazjowałem.

    No właśnie chciałem powiedzieć, że nowa w tym zakresie to Fabia ci
    najwyżej wyjdzie...

    MJ

  • 10. Data: 2013-08-26 10:38:43
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-08-20 10:15, Pablo Eldiablo pisze:

    > Przede wszystkim cos, co przekresla ten samochod to 2,5 TDI V6...
    >
    > pablo

    Ale tam chyba wsadzali tylko wersje 180KM a ten silnik był podobno dużo
    lepszy od 2,5TDI V6 150KM wsadzany w sedana lub zwykłe kombi...