eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywność energetycznaRe: Nowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywno?? energetyczna
  • Data: 2013-02-14 22:37:46
    Temat: Re: Nowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywno?? energetyczna
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Przewrazliwiony jestes. Ekofaszysta po prostu :-P
    >
    > A rodacy kupuja ... 10-letnie. no moze 12.

    "Powinni zabronić sprowadzania używanych samochodów, bo one trują i są
    niebezpieczne" -- ileż razy to już słyszałem od różnych ludzi, w tym
    od polityków. A ktoś, kto tak mówi (a zwłaszcza tak myśli) jest po
    prostu głupi. Nie chodzi o ocenę, jak bardzo trują i na ile są bezpieczne.
    Ale o to, że nikt nie sprowadza starego samochodu, by zastąpić nim nowy.
    Już od lat mamy rynek nasycony, samochodów nie przybywa, a jeśli nawet,
    to tylko zarejestrowanych, a nie poruszających się po drogach (jak toś
    ma trzy samochody, to przecież nimi na raz nie jeździ). Jeśli nawet ktoś
    kupuje "dwudziestoletniego śmierdzącego diesla", to po to, by zastąpić nim
    trzydziestoletniego śmierdziela z odpadającymi kołami i dziurawą podłogą.
    A więc z każdym sprowadzonym samochodem sytuacja poprawia się.

    Jarek

    --
    U nas jest na głowę po dwa samochody
    Zbudowaliśmy największy świata gmach