    From: StaCH <s...@u...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowa technologia akumulatorów ?
    Date: Thu, 24 Mar 2011 04:22:21 -0700 (PDT)

    On 22 Mar, 22:59, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mowi sie ze NiCd daje najwiekszy prad, a tego wkretarka wymaga.
    > Ale mam watpliwosci.

    Ja nie mam watpliwosci wiec odpisze.
    Kupilem sobie do wkretarki akumulator Li-Ion 7,4V 2,2Ah w miejsce
    zuzytego Ni-Cd. Nowy akumulator byl wyposazony w plytke z
    zabezpieczeniami typowa dla zastosowanych ogniw. Podczas wkrecania
    wkretow plytka powodowala wylaczenie pradu i wkretarka stawala na
    dluzszy czas prawdopodobnie do ostygniecia elementu zabezpieczajacego
    przez co nie nadawala sie do uzytku. Niestety owa plytka nie
    zabezpieczyla ogniw przez uszkodzeniem jak ladowalem ta baterie
    ladowarka od Ni-Cd i tak ta nauka okazala sie dla mnie dosc kosztowna
    bo sprzedawca w USA nie uznal reklamacji poniewaz powinienem pomimo
    istnienia plytki zabezpieczajacej uzyc specjalnej ladowarki do baterii
    Li-Ion.
    Z druga wkretarka bylo to samo wiec kupilem baterie Ni-MH i teraz
    dzialaja dobrze.