-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: mlodz <b...@m...pl>
Subject: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <lhdst7$5aj$2@node1.news.atman.pl>
<4...@p...pl.invalid>
<lhdvam$5aj$3@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
Date: Tue, 1 Apr 2014 19:18:16 +0200
Message-ID: <akjc4qhsz0u7.1fm8v0gkprbna$.dlg@40tude.net>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.236.19
X-Trace: 1396372695 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2229 83.6.236.19:63732
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2528971
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 1 Apr 2014 11:13:22 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> Hello AZ,
>> Reakcja pierwszego byla odpowiedza
> Art. 3 PoRD znasz? To, że ktoś zachowuje się jak burak nie upoważnia
> drugiego buraka do stwarzania DODATKOWEGO zagrożenia.
Właśnie kopnąłeś się w kostkę. Skasowanie odstępu było buractwem,
ale rzeczywiste zagrożenie spowodował typ w bmw.
> Przez konwoje na lewym pasie autostrady jadące +5 w stosunku do
> prawego pasa marnuje się mnóstwo czasu. A prawy pas pusty poza
> ciężarówką z przodu.
Strzelam, ze konwój powstał przez jednego ślimaka, a cała reszta...
no cóż, urok większego ruchu na autostradach typu 2x2. W takich
przypadkach ten urok ma zazwyczaj większe znaczenie od mentalności.
> Ale weź to na spokojnie, proszę. Ubędzie Ci jak on sobie pojedzie
> szybciej? Ambicja nie pozwala wpuścić?
Wracając do tego przykładu - jeśli szukasz usprawiedliwienia dla jednego
(bo temu w bmw się na pewno spieszyło), to musisz też wziąć pod uwagę
dokładnie te same założenia wobec drugiego. Bo skąd wiesz, że kierowcy
forda nie spieszyło się bardziej, nie jechał z zaciśniętymi zębami, bo
każde kilka minut było na wagę złota i tak dalej? Takie coś nawet jakoś
wyjaśniałoby (nie usprawiedliwiało, ale wyjaśniało) to kasowanie odstępu
- nerwy na postronkach, a tu się jeszcze burak wpieprza i znowu trzeba
hamować. Jakoś tak, w uproszczeniu.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.14 19:34 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 19:35 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 19:36 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 22:16 Kol54
- 01.04.14 22:16 jerzu
- 01.04.14 22:21 jerzu
- 01.04.14 22:25 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 22:25 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 22:25 jerzu
- 01.04.14 22:27 AZ
- 01.04.14 22:27 jerzu
- 01.04.14 22:28 jerzu
- 01.04.14 22:30 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 22:29 jerzu
- 01.04.14 22:30 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=