-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 01 Apr 2014 17:17:37 +0200
From: cef <c...@i...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.4.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
References: <lhdst7$5aj$2@node1.news.atman.pl>
<4...@p...pl.invalid>
<lhdvam$5aj$3@node1.news.atman.pl> <lhdvos$egn$1@node1.news.atman.pl>
<lhe01a$5aj$5@node1.news.atman.pl> <lhe0m1$fji$1@node1.news.atman.pl>
<lhe187$5aj$7@node1.news.atman.pl>
<2...@p...pl.invalid>
<lhe3tf$b2$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<lhe592$1q7$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<lheavf$82h$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<lhed6r$adn$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 11
Message-ID: <533ad890$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.101.97
X-Trace: 1396365456 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2141 83.4.101.97:55244
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1975
X-Received-Body-CRC: 4123541321
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2528964
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-04-01 15:50, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Kolumna ma się rozproszyć na dwa pasy, dzięki czemu przy tej samej
> prędkości nie powstaje zatwardzenie. Przy dojeździe do przeszkody
> wjazd na lewy pas na zamek i zaraz za przeszkodą wolniejsi wracają na
> prawy pas. Wtedy zatwardzenia się rozpraszają a nie rosną.
Tylko niestety jest tak, że ci wolniejsi zostają na lewym,
bo manewr zmiany pasa jest dla nich tak niebezpieczny,
że lepiej pozostawać cały czas na lewym.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.14 18:29 Kol54
- 01.04.14 19:18 mlodz
- 01.04.14 19:34 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 19:35 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 19:36 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 22:16 Kol54
- 01.04.14 22:16 jerzu
- 01.04.14 22:21 jerzu
- 01.04.14 22:25 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 22:25 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 22:25 jerzu
- 01.04.14 22:27 AZ
- 01.04.14 22:27 jerzu
- 01.04.14 22:28 jerzu
- 01.04.14 22:30 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-24 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-24 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=