  • Data: 2014-01-20 17:03:02
    Temat: Re: Nowa moda przed światłami
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AZ wrote:

    > Jade przepisowo

    to może ty jedziesz przepisowo... (mam nadzieje że nie 40km/h lewym
    pasem...)

    >, zjezdzam na pas do skretu i dopiero tam zaczynam
    > hamowac ale nie bede zapierdalal zeby zaraz ostro hamowac tylko
    > dlatego, ze z tylu jedzie jakis kretyn ktoremu sie wydaje, ze jest
    > krolem szos. Nie jestes sam na drodze.

    niestety większość widzi to czerowne an swoim wymarzonym poasie do skręcania
    w lewo i zwalnia już wczesniej a potem jeszcze z 20 metrów zmienia pas i nie
    może...

    > No i dlatego wszyscy sa w stanie jako tako ruszyc plynnie bo sa
    > miedzy nimi bufory. Nie wiem jak tego mozna nie zauwazac.
    nie nei ruszają płynnie bo zaczynają ruszac dopiero jak zauwaza że ten tam
    daleko przed nimi już ruszył a i wtedy męczą jednynkę i okazuje zie że na
    zielonym przejeżdząja dwa samochody z odstępami na 3 kolejne...