  • Data: 2014-01-20 19:10:49
    Temat: Re: Nowa moda przed światłami
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 Jan 2014, neoniusz wrote:

    > Tacy kretyni szczegolnie mnie denerwuja na
    > swiatlach, gdzie petla indukcyjna jest akurat zaraz za linia a jak taki
    > kretyn stanie 5m przed linia do moze tak stac do konca swiata.

    W sprawie formalnej: "prawnie niemożliwe".
    Fizycznie możliwe wskutek uszkodzenia (i nieważne, że być może
    celowego, przez programującego cykl).
    Tłumacząc na polski, minister w długonazwowym rozporządzeniu sprzed
    ładnych paru lat ten problem unormował, zielone "ma obowiązek"
    zapalić się raz na cykl przez minimalny okres (no, uprościłem:
    raz na cykl musi być "możliwość jazdy", przyroda zna takie przypadki,
    że "możliwość" powstaje wskutek zapalania się zielonej strzałki).

    Jeśli tak się nie dzieje należy zgłosić uszkodzenie instalacji.

    pzdr, Gotfryd