  • Data: 2010-05-14 15:44:23
    Temat: Re: Nowa moda - blokowanie pasa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w
    > Od jakiegos czasu pół roku może - nowa moda - blokowanie pasa
    > przez kierowcę który uważa że tylko jednym pasem trzeba jechać
    > jeżeli na drugi za np kilometr jest zablokwoany. Jedzie taki
    > równolegle i z prędkością taką jak auto na pasie odblokowanym i
    > uważa że robi dobry uczynek.

    No to dlaczego uwazasz ze on uwaza tak jak uwazasz ze uwaza ?

    Przeciez on jedzie drugim pasem, nie spycha, nie blokuje, mozna za
    nim a za nim pojechac do samego konca.

    A im wiecej pojedzie tym szybciej korek zamieni sie w taki na
    dwoch pasach.

    > Kiedyś robili to kierocy ciężarowych teraz osobówki.
    > Zaobserwowaliście to też?

    Widac coraz wiecej ludzi mysli nad problemem, i dedukuja poprawne
    rozwiazanie.

    > Dla mnie to też buractwo - nie lepiej stosować zasadę zamka
    > błyskawicznego (po kolei wjeżdzać z dwóch pasów)?

    Przeciez oni do tego zamka wlasnie prowadza.
    Wystarczy za nimi pojechac, bez trabienia ..

    J.