  • Data: 2010-05-13 21:11:32
    Temat: Re: Nowa moda - blokowanie pasa
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 May 2010 02:10:11 -0700 (PDT), maciej debski napisał(a):
    > i to jest kwintesencja drogowego cwaniactwa, wszyscy inni to debile i
    > ja jeden madry wiem lepiej i wolno mi wszystko.

    Nie, po prostu nie umiesz myśleć logicznie. Jeśli cała masa kierowców
    idiotycznie się pcha na prawy pas, to po prostu mają problem z myśleniem.
    Należy jechać oboma pasami DO KOŃCA, samochody na kończącm się pasie powinny
    go zmieniać też dopiero tuż przed zwężeniem. Nie będzie wtedy żadnego
    znienawidzonego przez Ciebie "cwaniactwa", a w dodatku korek będzie krótszy
    i będzie się poruszał SZYBCIEJ.

    > i dlatego wlasnie tirmani blokuja puste pasy przed zwezkami i kolo sie
    > zamyka.

    I dlatego ci tirmani blokujący pasy przed zwężkami są idiotami. Dostałby
    taki głupek kilka mandatów po 300zł za blokowanie ruchu, to może by nie
    zmądrzeli ale przestaliby robić takie głupoty.

    Natomiast na tę głupotę jest proste rozwiązanie - oddzielenie pasów ruchu
    tak, by nie dało się zjeżdżać poza końcówką przed zwężeniem.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944