  • Data: 2011-07-10 17:41:36
    Temat: Re: Nowa galeria - Pieniny
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Cześć,
    > cieszę się, że w końcu ktoś wlał łyżkę dziegciu do beczki miodu ;)
    >
    > Nie zgadzam się jednak do końca z Twoimi argumentami. Wydaje mi się,
    > że jednak trochę "pienińskiej atmosfery o świcie" gdy w górach pusto,
    > a we wsi tylko psy nie spią, udało mi się na zdjęciach oddać. Dlatego
    > też ludzi na zdjęciach jest "raczej mało" - ja po prostu wolę taki
    > klimat.
    >
    > Fotoszopowa maniera rzeczywiście u mnie jest, czasem niestety z nią
    > przesadzam, fakt.

> [...]

    o tym , ze cudze zdjecia sa zle , w kazdym razie gorsze od wlasnych
    wie kazdy posiadacz aparatu cyfrowego.
    Rzadko , bardzo rzadko spotkasz kogos , kto przyzna , ze robisz lepsze
    zdjecia.
    Nie ma fotografi cyfrowej bez komputera i fakt, ze sie obrabia w
    fotoszopie nie moze byc traktowany jako cos negatywnego , dlatego ze
    kazde zdjecie musi byc obrobione na ktoryms etapie jakims programem
    zeby je w ogole zobaczyc. jesli tego nie chcemy robic to i tak zrobi
    to za nas automat czyli jakis algorytm wbudowany w software aparatu -
    co moznaby ew traktowac jako pewnego rodzaju brak inwencji , czylo cos
    pejoratywnego.

    Nie masz powodu do przyznawania sie do slabosci , nie wiem czy ktos na
    tym forum robi lepsze zdjecia pejzazowe, nie widzialem. jakiekolwiek
    zdjecie sie nie zrobi , zawsze znajdzie sie gdzies w internecie
    lepsze , hmm tyle ze cudze , a czasem ma czlowiek sobie ochote
    pofotografowac. Sfotografowales i pokazales subiektywnie , tak jak
    uwazasz ze nalezy i to jest caly sens - subiektywny czyli tak jak
    postrzegasz otoczenie przekaz.
    Najwiekszym bledem jaki mozna popelnic to bezkrytyczne podchodzenie do
    krytyki.
    jesli pozwolisz , ze mialbym wyrazic swoja opinie to fotoszopuj ile
    chcesz , to nie ma znaczenia duzo czy malo fotoszopu , liczy sie
    subiektywny czyli Twoj obraz.

    Ile sa warte zdjecia , czy sa dobre czy zle ?
    Mozna sie poddac obiektywnej probie. wystarczy je wystawic na allegro
    do sprzedazy. okaze sie ile sa dla innych na prawde warte.