  • Data: 2020-12-17 10:42:53
    Temat: Re: Nowa bryczka
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-12-16 18:27, ii wrote:

    > Dane dotyczące dowodu? Nie samochodu? To ... co to z czymkolwiek wspólnego?

    O ile mi wiadomo to ten zapis jest powszechnie interpretowany jako
    niezgodność danych w dowodzie (poprzedni właściciel) ze stanem
    faktycznym czyli m. in. tym co występuje w cepiku po zgłoszeniu nabycia
    przez nowego właściciela.

    Jaka jest praktyka to wiem tylko z tzw. trzeciej ręki bo oidp nigdy nie
    zdarzyło mi się dyskutować z organami na ten konkretny temat.