  • 1. Data: 2009-06-25 14:01:28
    Temat: Nowa VFR 1200
    Od: neuro <n...@g...com>

    http://www.leftlanenews.com/honda-v4.html
    Jak dla mnie brzydka...

    Pozdr,
    p.

  • 2. Data: 2009-06-25 14:06:51
    Temat: Re: Nowa VFR 1200
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    neuro pisze:
    > http://www.leftlanenews.com/honda-v4.html
    > Jak dla mnie brzydka...
    Po tylu latach mogli jakos sie bardziej postarac: tyl od supersporta,
    przod od motocykla klasy GT - i ta lampa jak chomik co sie wzial i
    zassal. Moze czlowiek przywyknie ale jak na dzisiaj to brzydka jest i juz.

    --
    Qlfon, Kraków

  • 3. Data: 2009-06-25 14:29:23
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "neuro" <n...@g...com> napisal w wiadomosci

    > http://www.leftlanenews.com/honda-v4.html
    > Jak dla mnie brzydka...

    Fake.

    tech.

  • 4. Data: 2009-06-25 14:32:56
    Od: neuro <n...@g...com>

    On 25 Cze, 16:29, "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Fake.

    Jasne, na MCN :>
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2009/June/jun2409-honda-v4-spied-on-test/

    p.

  • 5. Data: 2009-06-25 15:06:30
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    Miejmy nadzieje ze to tylko concept bike i ostateczna wersja bedzie
    ladniejsza.

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 6. Data: 2009-06-25 15:44:41
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    neuro pisze:

    > Jak dla mnie brzydka...

    specjalnie pooklejana roznymi badziewami anty-paparazzi'owymi na testy
    (jak auta). poczekamy na oficjalna premiere.

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-06-25 16:32:46
    Od: juhass <t...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > specjalnie pooklejana roznymi badziewami anty-paparazzi'owymi na testy
    > (jak auta). poczekamy na oficjalna premiere.

    Co nie zmienia faktu że brzydka i już. Popatrzcie na ten
    wydech- co to jest?? Zadupek też jak na anoreksji- bez
    sensu. No i liczyłem na kardan a tam łańcuch widzę. Eee czym
    nowsze moto tym mniej mi się podoba. ;p

    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)
    Gliwice

  • 8. Data: 2009-06-25 17:11:12
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    juhass <t...@w...pl> napisał(a):
    > Eee czym nowsze moto tym mniej mi się podoba. ;p

    Moj S.P. Dziadek zwykl mawiac: tak brzydki, ze az ladny ;)

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 9. Data: 2009-06-25 17:22:59
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "juhass" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co nie zmienia faktu że brzydka i już. Popatrzcie na ten wydech- co to
    > jest?? Zadupek też jak na anoreksji- bez sensu. No i liczyłem na kardan a
    > tam łańcuch widzę. Eee czym nowsze moto tym mniej mi się podoba. ;p
    Przeciez to nawet docelowych plastikow nie ma.
    Gdzie widzisz lancuch ?:) bo ja tam widze wal.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 10. Data: 2009-06-25 17:51:04
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 25 Jun 2009 18:32:46 +0200, juhass <t...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Co nie zmienia faktu że brzydka i już. Popatrzcie na ten wydech- co to
    > jest?? Zadupek też jak na anoreksji- bez sensu. No i liczyłem na kardan
    > a tam łańcuch widzę.

    Mówisz, że w tej rurze co wygląda jak od kardana to poprowadzili wewnątrz
    sprytnie schowany łańcuch? No paczpan :-))

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650