  • 1. Data: 2009-06-25 20:02:19
    Temat: Zlot Born To Ride MC
    Od: "Kizior" <t...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie, jak co roku zapraszam na IX Ogolnopolski Zlot Motocyklowy
    Born To Ride MC Poland w dniach 26-28.06.2009 (od jutra). W tym roku
    podazajac za rosnacymi wymaganiami, zlot odbedzie sie w miejscowosci
    Stroszki kolo Nekli (Trasa Wrzesnia-Poznan) na pieknym terenie
    agroturystycznym Espania, jak zawsze profesjonalnie zorganizowana impreza.
    Wiecej info na www.borntoride.pl
    Wjazd 40zl / osoby (znaczek, posilki, atrakcje)
    Kizior

  • 2. Data: 2009-07-01 09:08:06
    Temat: Re: Zlot Born To Ride MC
    Od: "Kizior" <t...@p...fm>

    Dziekuje wszystkim ktorzy przyjechali. Bylo super dzieki Wam.
    --
    Kizior

    4202 (20090630) __________

  • 3. Data: 2009-07-01 18:12:09
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 2009-07-01 11:08:06 +0200, "Kizior" <t...@p...fm> said:

    > Dziekuje wszystkim ktorzy przyjechali. Bylo super dzieki Wam.

    Było spoko. Duża impreza i kilkukilometrowa parada.
    Czekam na filmiki na youtube.

    Specjalne pozdro dla gości (Intruder, Magna...), którzy widząc jedną z
    niewielu warszawskich
    rejestracji pomogli rozkładać namiot i poczęstowali browarem.

    W sumie tylko żałuję że zgubiłem po pijaku rękawiczkę i skarpetki. :P

    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville

  • 4. Data: 2009-07-01 18:32:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Lukasz Baranski pisze:

    > W sumie tylko żałuję że zgubiłem po pijaku rękawiczkę i skarpetki. :P

    Tak sie wlasnie koncza przejazdzki boso po porannej rosie. Na filmiki
    czekaj raczej na RedTube :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2009-07-09 12:46:27
    Od: "Kizior" <t...@p...fm>

    > Było spoko. Duża impreza i kilkukilometrowa parada.
    > Czekam na filmiki na youtube.

    http://www.youtube.com/watch?v=O3G73KE-eNw
    http://www.youtube.com/watch?v=sUSTf71PIYU
    http://www.youtube.com/watch?v=xqSH5FJNHWw