    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowa Mirai
    Date: Tue, 8 Dec 2020 13:04:50 +0100

    W dniu 2020-12-07 o 10:39, K pisze:
> [...]
    erakumulator-sald-ponad-1000-km-zasiegu-i-ladowanie-
    w-10-minut/2hf6bjl

    > Drogi Januszu, takie wiadomosci jak te, ktore zacytowales pojawiaja sie
    > co kilka miesiecy. Jakby dobrze sprawdzic to powinno wyjsc, ze juz od
    > roku sa na rynku elektryki o zasiegu 1000-2000km z czasem ladowania do
    > 100% ponizej 30 minut.
    No nie, akurat techniką się interesuję i śledzę na bieżąco i nie ma
    takich info co kilka miesięcy jak sugerujesz, owszem wymyślili żeby
    litowe robić bez litu tyle że to już dawno było a teraz podobno udało
    się udoskonalić je. O aku z wymienianym elektrolitem pierwsze słyszę.
    Bardzie liczyłem że uda się im udoskonalić superkondesatory żeby więcej
    energii magazynowały, bo moc mają rewelacyjną, nie tracą w niskich
    temperaturach ale pojemność mają kiepską z L objętości czy kg wagi w
    stosunku do litowych.

    --
    Janusz