-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!178.20.174.213.MI
SMATCH!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!news.chmurka.net!.POS
TED.tenant1-nat1.sanger.ac.uk!not-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowa Mirai
Date: Mon, 7 Dec 2020 10:01:26 +0000
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rqkuhm$1p3$1$horizn@news.chmurka.net>
References: <rq2ld5$b97$1$horizn@news.chmurka.net>
<e...@4...com> <rqa8oc$a7t$1@dont-email.me>
<5fc8ee2a$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<1569037226$20201203150059@squadack.com> <rqark4$7u5$3@dont-email.me>
<5753324626$20201203161056@squadack.com> <rqb08o$b0o$1@dont-email.me>
<5fca5334$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<rqdq3a$5m0$1$Janusz@news.chmurka.net>
<rqkt8d$nu$1$horizn@news.chmurka.net>
<4aqx61kd9rx0$.13a8zfsaw9lyg.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 7 Dec 2020 10:01:26 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
logging-data="1827"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
In-Reply-To: <4aqx61kd9rx0$.13a8zfsaw9lyg.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688282
[ ukryj nagłówki ]On 07/12/2020 09:52, Jacek Maciejewski wrote:
> Dnia Mon, 7 Dec 2020 09:39:24 +0000, K napisał(a):
>
>> Drogi Januszu, takie wiadomosci jak te, ktore zacytowales pojawiaja sie
>> co kilka miesiecy. Jakby dobrze sprawdzic to powinno wyjsc, ze juz od
>> roku sa na rynku elektryki o zasiegu 1000-2000km z czasem ladowania do
>> 100% ponizej 30 minut.
>
> Jakby przeczytać co piszesz między wierszami to by wyszło że postęp w
> zakresie baterii to oszustwo. Tymczasem jest obserwowalny tylko trzeba
> umieć patrzeć. Wyraża się np tym że ponieważ baterie mają coraz większą
> pojemność na kg, redukujemy wagę auta zachowując starą (a nawet
> mniejszą) pojemność ponieważ primo nikt nie potrzebuje auta z zasięgiem
> 1000 km, 500 starczy ale za to producent redukując wagę oszczędza ma
> materiale konstrukcji która może być lżejsza, na wymaganej pojemności
> baterii ponieważ lżejsze auto ma mniejsze opory toczenia, więc zysk z
> auta jest większy. A user nie musi wiedzieć, po co mu wiedza :)
>
To skoro wg. Ciebie nikt nie potrzebuje zasiegu 1000km to po co ta walka
w tych wszystkich projektach, ktore koncza sie przepaleniem kasy. Mi
osoboscie starczy 500km zasiegu ale niech to bedzie 500km przy predkosci
autostradowej z czasem ladowania do 100% w nawet 20 minut, a nie 80%
deklarowanego zasiegu, tylko latem przy vmax 90kmh z czasem ladowania
takim jakim mamy i najlepiej bez bagazy i pasazerow. Zwiekszanie
pojemnosci sie dzis odbywa poprzez zageszenie i coraz to bardziej
oszczedne odbiorniki.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.20 11:09 Jacek Maciejewski
- 07.12.20 11:22 K
- 07.12.20 11:33 Jacek Maciejewski
- 07.12.20 13:15 K
- 07.12.20 13:26 TomN
- 07.12.20 14:19 RoMan Mandziejewicz
- 07.12.20 20:30 RadoslawF
- 07.12.20 21:10 K
- 08.12.20 10:29 T.
- 08.12.20 11:45 K
- 08.12.20 12:55 Janusz
- 08.12.20 13:04 Janusz
- 08.12.20 13:45 K
- 08.12.20 13:46 T.
- 08.12.20 14:02 K
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=